Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@08:40:12 GMT

دعوت به همکاری بانک کارآفرین در شهر شیراز

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۱۷۲۴

دعوت به همکاری بانک کارآفرین در شهر شیراز

خبرگزاری آریا - بانک کارآفرین در شهر شیراز از واجدین شرایط دعوت به همکاری می‌نماید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این بانک در راستای تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود جهت تصدی سمت "کاربر شعبه" در شهرستان "شیراز" از داوطلبان با شرایط ذیل دعوت به همکاری می‌نماید:
متولدین 1 فروردین 1371 به بعد (در صورت دارا بودن کارت پایان خدمت، مدت خدمت سربازی به حداکثر سن آقایان اضافه می‌شود) دارا بودن مدرک تحصیلی صرفاً کارشناسی در رشته‌های مدیریت، حسابداری، اقتصاد، کامپیوتر، حقوق، ریاضی و آمار و مهندسی صنایع گواهی فراغت از تحصیل مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (در صورت پذیرش نهایی باید گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات ارائه گردد) تبصره: بدیهی است اولویت بانک انتخاب داوطلبان ممتاز و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دولتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حداقل معدل 14 برای دانشگاه‌های دولتی و 15 برای سایر دانشگاه‌ها بومی شهرستان شیراز (محل تولد یا اخذ مدرک دیپلم/ مدرک پیش‌دانشگاهی شهرستان مذکور باشد) محل سکونت فعلی شهرستان شیراز باشد داشتن کارت پایان خدمت/معافیت دائم غیرپزشکی برای آقایان تندرستی و توانایی جسمانی و روانی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 فایل اسکن شده کارت ملی فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه (برای آقایان) بدیهی است تکمیل فرم همکاری به هیچ وجه برای بانک کارآفرین تعهدی ایجاد نمی‌نماید.
تکمیل فرم دعوت به همکاری
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دعوت به همکاری فایل اسکن شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران

شهردار زلنودولسک روسیه در دیدار با سرکنسول ایران در کازان ضمن دعوت از میرزاخانی برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، داود میرزاخانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان، میزبان آفاناسیف پاولوویچ، شهردار زلنودولسک، بود تا در خصوص همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری به تبادل نظر بپردازند. 

آفاناسیف در این دیدار ضمن دعوت از سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه با همکاری سرکنسولگری اعلام نمود و از ایشان جهت بازدید از منطقه زلندولسک و ظرفیت‌های بنادر رودخانه‌ای و به ویژه بندر تازه تاسیس ترکیبی در حاشیه جزیره سیویاژسک دعوت به عمل آورد. 

سرکنسول کشورمان ضمن قبول دعوت به عمل آمده، اجلاس کازان فروم را فرصت مناسبی برای آشنایی تجار و بازرگان ایرانی با امکانات و تسهیلات این منطقه قلمداد نمود.

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران