Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعید محسنی، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق اصفهان گفت: ترانس جریان پست ۲۳۰ کیلو ولت برق نیروگاه حرارتی اسلام‌آباد اصفهان حدود ساعت پنج صبح امروز دچار انفجار شد؛ شرکت برق منطقه‌ای اصفهان، دلیل این حادثه را فرسودگی ترانس برق اعلام و عنوان کرد که این اتفاق، خسارت جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پست برق پس از حدود ۲ ساعت به حالت عادی برگشت و تجهیزات آسیب‌دیده نیز در دست تعمیر و تعویض است.

سعید محسنی افزود: نیروگاه حرارتی اسلام آباد اصفهان، با حدود ۵۰ سال قدمت، قدیمی‌ترین نیروگاه استان اصفهان است که برق کلانشهر اصفهان را تامین می‌کند و میزان فعلی تولید برق در این نیروگاه حدود ۵۰۰ مگاوات است.

این نیروگاه به وسعت تقریبی ۷۴ هکتار در حاشیه زاینده‌رود و جنوب غربی شهر اصفهان قرار دارد و با پنج واحد بخاری به قدرت اسمی ۸۳۵ مگاوات به شبکه سراسری برق کشور متصل است.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

کد خبر 532297 برچسب‌ها برق استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی رجبعلی نژاد مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود.

دیگر خبرها

  • هوای کلانشهر اصفهان قابل‌قبول است
  • هوای کلانشهر اصفهان دروضعیت قابل قبول
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • هوای کلانشهر اصفهان پاک است