Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:25:14 GMT

مرد ۳۸ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در ملکشاهی جان باخت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۲۴۶۱

مرد ۳۸ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در ملکشاهی جان باخت

علی اصغر علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر یکشنبه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر از ارتفاع در ارتفاعات روستای میان تنگ شهرستان ملکشاهی، بلافاصله تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان ملکشاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر پس از رسیدن به محل حادثه و برابر شواهد موجود متاسفانه فرد حادثه دیده به دلیل شدت جراحات وارده فوت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های اعزامی هلال احمر با همکاری نیروهای مردمی نسبت به انتقال جسد فرد فوت شده اقدام و تحویل مراجع ذیصلاح نمودند.

علی اکبری در پایان تاکید نمودند: با توجه به خطرات پیشروی کوه نوردان و تعدد حوادث کوهستان در چند ماهه اخیر ضرورت دارد ورزش کاران و کوهنوردان در زمان کوه پیمایی الزامات و نکات ایمنی کوه پیمایی را رعایت نمایند، تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

کد خبر 4978173

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سقوط از بلندی شهرستان ملکشاهی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود