Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نعمتی امام جمعه شهرستان نیر از کادرسازی، تقویت نیروهای انقلابی در کنار تولید محتوا به عنوان اهداف ستاد اقامه نماز جمعه در شهرستان نیر نام برد و گفت: امروز جوانان به عنوان علمداران بصیرت در جامعه باید به ادبیات و گفتمان روز مسلط شوند تا بتوانند با نقش آفرینی خوددر جامعه توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام آیت اله نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در آستانه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به تبیین اهداف و رویکردهای ستاد اقامه نماز جمعه در این شهرستان پرداخت و گفت: امسال با توجه به رویکرد شورای سیاستگذاری ستاد اقامه نماز جمعه در کشور، مباحث و فعالیت ها بیشتر عملیاتی محور است و مقرر شده است تا برنامه های مناسبتی مذهبی در کنار  برنامه های مناسبتی ملی همچون هفته دولت و هفته قوه قضائیه با همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی توسط ستاد اقامه نماز جمعه  بصورت پر رنگ در شهرستان ها برگزار شود.

جریان آفرینی از اهداف ستاد اقامه نماز جمعه است

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه جریان آفرینی از جمله اهداف ستاد اقامه نماز جمعه است به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهرستان ها است بطوریکه برنامه ریزی  و اجرای برنامه ها توسط اعضای این ستاد علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، موجب تقویت روحیه جهادی و ارتقای حس مسئولیت پذیری جوانان و نوجوانان می شود.

وی در ادامه سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و برنامه سازی از ایده های فرهنگی و اجتماعی، مانورهای منطقه ای و بین المللی از جمله فعالیت هایی است که به برکت وجود ستاد اقامه نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان ها اجرا می شود

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به تبیین ویژه برنامه های ستاد اقامه نماز جمعه برای جوانان پرداخت و گفت: از آنجاییکه جوانان فعال ترین قشر جامعه هستند و دشمنان اسلام نیز برای این قشر برنامه ریزی خاصی انجام داده اند، ستاد اقامه نماز جمعه در کنار نهادهای فرهنگی و اجتماعی رسالت سنگینی جهت صیانت از آینده سازان کشور دارد.

سواد رسانه ای از ملزومات نبرد مجازی است

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به تبین اهمیت حضور در فضای مجازی پرداخت و گفت: امروز فضای مجازی مهمترین بستر فعال در جامعه جهانی است و در کنار فرصت های بسیاری که برای همه اقشار دارد آسیب ها و تهدیداتی نیز متوجه خانواده است که در این خصوص لازم است سواد رسانه ای مردم ارتقا پیدا کند تا جامعه از اسیب های این فضای مهم در امان بماند.

وی با بیان اینکه میدان جنگ امروز در بستر فضای مجازی رخ می دهد گفت: حرکت در این فضا مستلزم دانش روز  و بصیرت است  که باید تلاش کنیم تا جوانان ما با مهارت افزایی های لازم در این میدان حضور پیدا کنند تا با نقش افرینی خود دشمنان اسلام و ایران را تار و مار کنند.

قرارداد 25 ساله ایران و چین از افتخارات تاریخ ایران است

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به واکنش های برخی افراد در خصوص قرارداد ایران و چین در شبکه های اجتماعی پرداخت و گفت: این قرارداد 25 ساله که از افتخارات تاریخ ایران محسوب می شود به دلیل اینکه درصدد کنار زدن دلار از تجارت است و منافع تعدادی را به خطر می اندازد مورد هجمه قرار داده است که در اینخصوص لازم تا ضمن شفاف سازی مسئله از طریق تریبون های رسمی با برگزاری محافل مجازی روشنگری شود.

وی به اجرای قرار دادهای مشابه در کشورهای روسیه، هند و پاکستان در این زمینه اشاره کرد و گفت: امروز کشورهای منطقه به این نتیجه رسیدند که تنها راه مقابله با سطله گری های آمریکا کنار زدن دلار از مبادلات تجاری است و هرچقدر استفاده از دلار در مبادلات تجاری کشور ها کاهش پیدا کند بر قدرت پول ملی آنها افزوده شده و از قدرت اقتصادی آمریکا می کاهد

کادرسازی، تقویت نیروهای انقلابی و تولید محتوا از اهداف ستاد اقامه نماز جمعه

حجت الاسلام نعمتی اهمیت اعتماد به جوانان و نخبگان را یادآور شد و گفت: جوانان ما امروز نیازمند توجه هستند که مسئولین باید با فراهم کردن مقدمات و اعتماد به آنها حس مسئولیت پذیری را در فرهیختگان جامعه تقویت کنند.

وی از کادرسازی، تقویت نیروهای انقلابی و تولید محتوا به عنوان اهداف ستاد اقامه نماز جمعه در شهرستان نیر نام برد و گفت: امروز جوانان نیز به عنوان علمداران بصیرت در جامعه باید مسلط به ادبیات و گفتمان روز شوند تا بتوانند با نقش آفرینی در جامعه ضمن فراهم کردن زمینه های تعالی کشور، توطئه های دشمنان را نیز خنثی کنند.

 

انتهای پیام/ج

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز جمعه امام جمعه شهرستان نیر حجت الاسلام نعمتی سخنان خود پرداخت و گفت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است