Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جوان آبی ها در مقابل شیاطین سرخ موفق به گلزنی شد.

میسون مانت، هافبک جوان و انگلیسی باشگاه چلسی در بازی مقابل منچستریونایتد، موفق شد تا گل دوم آبی ها را رو اشتباه داوید دخیا به ثمر برساند.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلستان، چلسی موفق به شکست 3-1 منچستریونایتد شد و میسون مانت گل دوم آبی ها را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواستار کسب عناوین قهرمانی هستیم

شما همیشه خواستار پیروزی در بازی های بزرگ هستید و امروز ما موفق به انجام این کار شدیم. ما با انگیزه بیشتری وارد میدان شدیم و فینال بزرگی در انتظار ما خواهد بود. ما خواستار کسب عناوین قهرمانی هستیم.

از مانت راجع به گلی که مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند سوال شد و او پاسخ داد:

من سعی کردم تا به سمت چارچوب شوتزنی کنم و هر اتفاقی می توانست رخ دهد. شاید کمی خوش شانس بودم که ضربه من وارد دروازه شد. من همواره خواستار به ثمر رساندن گل و پاس گل دادن هستم و مدتی بود که موفق به انجام این کار نشده بودم اما شما همیشه به دنبال این هستید تا در مناطق مختلف زمین تاثیرگذار ظاهر شوید.

در پایان، میسون مانت درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط چلسی گفت:

پیش از این مسابقه، رئیس به ما گفت که قبل از رسیدن به فینال جام حذفی، باید در دو فینال بزرگ در لیگ برتر انگلیس به میدان برویم. ما به چنین طرز فکری نیاز داریم تا بتوانیم حضور خود را در میان 4 تیم برتر لیگ قطعی کنیم.

همچنین بخوانید:

چلسی 3-1 منچستریونایتد؛ راهیابی شاگردان لمپارد به فینال تمام لندنی جام حذفی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میسون مانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، البته این یک پیشامد ضعیف برای سرنوشت لیگ برتر ایران خواهد بود اما روی کاغذ در صورت ناکامی کامل مدعیان، تراکتور با کسب پنج پیروزی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

این اولین باری نیست که تراکتور به این سرنوشت دچار می‌شود. قرمزهای تبریزی در سال‌های اخیر عموما فصل را بین تیمهای مدعی سپری کرده‌اند اما در یک سوم پایانی فصل کم آوردند و از این جمع کنار رفتند.

تراکتور در سال جدید ۱۰ امتیاز را از دست داده که اگر می‌توانست آن را کسب کند، حالا ۴۲ امتیازی و در یک قدمی صدر جدول قرار داشت.

با این حال تی تی‌ها که هدایت خود را به حمید مطهری سپرده‌اند، امید زیادی دارند تا در بازی با فولاد به پیروزی برسند و چشم انتظار توقف استقلال و سپاهان بنشینند تا اولا به رتبه سوم صعود کنند و دوما شانس قهرمانی را زنده نگه دارند.

البته به نظر مالک تراکتور زور خود را برای فصل آینده در بازو جمع کرده تا در ششمین فصل هدایت باشگاه، آرزوی دیرینه هواداران تیم را تحقق بخشد.

دیگر خبرها

  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • وزوز گوش نشانه کاهش شنوایی
  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • ببینید | عبور موتورسوار خوش شانس از میان رودخانه
  • عبور موتورسوار خوش شانس از میان رودخانه + فیلم
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود