Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به دیدار اخیر تصویری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مجلس و دولت در کنار هم با همفکری، برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی و انقلابی برای غلبه بر مشکلات تلاش کنند.

وی ادامه داد: هرچه همکاری این ۲ قوا موثر نظام در کنار فعالیت‌های خوب قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی ادامه پیدا کند التیام‌بخش درد مردم به خاطر گرانی‌های لجام گسیخته   و افزایش تورم موجود در کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد:  توقع مردم از تمامی مسوولان به خصوص نمایندگان مجلس است که وقت خود را با پیروی از مقام معظم رهبری در کنار دولت برای بازگردن گره مشکلات و پیشگیری از فشار بر طبقات ضعیف جامعه قرار دهند.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه اگر نمایندگان مجلس بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری علاوه بر قانونگذاری مناسب کار نظارت خود را دقیق انجام دهند بسیاری از مشکلات جامعه و مردم حل می شود، پیگیری آن را خواستار شد.

امام جمعه مهریز یادآور شد: افزایش تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان به خاطر روحیه مقاومت ملت ایران توسط استکبار و در راس آنها آمریکایی‌ها افزایش یافته بنابراین در این شرایط حساس مردم از مجلس، تلاش و همکاری برای حل مشکلات را می‌خواهند.

محی الدینی گفت: هرچه در کشور بین مجلس و دولت در چارچوب مقررات همفکری و همکاری بیشتر باشد خروجی آن در راستای مصالح مردم و جامعه اسلامی بیشتر است همان چیزی که دشمنان آن را نمی‌خواهند .

امام جمعه مهریز گفت: مردم در ۴۱ سال گذشته از هیچ کوششی در راستای منویات مقام معظم رهبری و نظام دریغ نکردند و همواره آماده جانفشانی و همکاری بودند بنابراین باید هم‌اکنون مسوولان دست در دست هم برای شکست جنگ اقتصادی دشمنان بکوشند.

محی‌الدینی بیان کرد: با عزم راسخ مجلس جدید و تلاش و همراهی مسوولان خدوم بار دیگر نقشه استکبار در جنگ روانی، تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه کشور ما برای ایجاد ناامیدی منجر به شکست خواهد شد و انقلاب اسلامی اهداف خود را دنبال می‌کند.        

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، وکلای ملت را به تعامل با سایر قوا فراخواندند و تاکید کردند: در شرایط حساس سال آخر دولت و همچنین سال اول مجلس، باید دو قوه فضا را گونه ای مدیریت کنند که به کارهای مهم کشور لطمه نخورد.

ایشان با تاکید بر  «توجه به مسائل کلیدی و اصلی کشور و پرهیز از دچار شدن به حاشیه‌ها و اولویت دادن به مسائل فرعی»، موضوعات اقتصادی شامل «تولید، اشتغال، مهار تورم، مدیریت نظام پولی و مالی، و عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت» را مسایل اساسی کشور برشمردند.

از جمعیت ۵۵ هزارنفری مهریز حدود ۷۰ درصد در شهر و در محله‌های قدیمی و شهرک‌های اطراف شهر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها مهریز تحریم توسعه اقتصادی مجلس یازدهم مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز تحریم توسعه اقتصادی مجلس یازدهم مشارکت های مردمی مهریز تحریم توسعه اقتصادی مجلس یازدهم مشارکت های مردمی مقام معظم رهبری محی الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی

امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفای خود از امامت جمعه این شهر توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام اصغر عسکری گفت: بنده ۱۵ آذر سال ۹۸ به عنوان امام جمعه رفسنجان معرفی شدم و بنا را بر این گذاشتم که سه سال بیشتر نمانم؛ لذا چند ماه قبل از پایان دوره سه‌ساله در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ استعفا دادم.
وی افزود: از طریق روال اداری استعفای خود را به کرمان دادم و کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد؛ لذا در سمیناری که در تهران برگزار شده بود استعفایم را تقدیم آقای حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور کردم.
او اظهار داشت: همان‌جا جلسه‌ای با هم داشتیم و امر کردند که تا آخر ۱۴۰۱ بمانید.
وی افزود: در پایان سال ۱۴۰۱ گفتند ۱۴۰۲ انتخابات مجلس است بمانید تا انتخابات برگزار شود و باز هم اطاعت کردیم؛ لذا در ابتدای امسال استعفای من مورد پذیرش قرار گرفت.
امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که بنده به جز دو دولت بنی‌صدر و مرحوم شهید رجایی با همه دولت‌ها کار کردم، ادامه داد: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.
عسکری افزود: دلیل استعفای خود را نوشته‌ام و این است که پاسخ عملی مثبتی به اندیشه متعالی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر جوان‌گرایی و واگذاری مسئولیت‌ها به جوان‌تر‌ها است.
وی گفت: من سال ۱۳۶۴ از طرف امام راحل (ره) امام جمعه کوهبنان شدم و تاکنون ۳۹ سال امام جمعه بودم.
او توضیح داد: هم در جهاد سازندگی و در آموزش و پرورش کار کرده‌ام؛ مردم چه گناهی کرده اند که فردی که ۴۰ سال کار کرده را تحمل کنند؟ گفتیم جوانی سرحال بیاید؛ یکی از مخاطبان حرف آقاخودمان هستیم.
عسکری ادامه داد: قرار بود قضیه محرمانه بماند و امروز آقای محی‌الدینی در مهریز از مردم این شهر خداحافظی و هفته آینده در رفسنجان معارفه شوند، اما قضیه لو رفت.
او گفت: پس از اصرار و پافشاری مردم، بنده پذیرفتم در خدمت شما باشم؛ از لطف و صمیمیت و بنده نوازی مردم رفسنجان تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟