Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صعود چلسی و آرسنال به فینال FA CUP، رقابت جذابی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مرحله نیمه نهایی FA CUP انگیس، شنبه شب گذشته- ۲۸ تیرماه- تیم آرسنال در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف منچستر سیتی رفت.

سیتیزن‌ها که از قهرمانی لیورپول در لیگ، به شوک فرو رفته اند، درمقابل شاگردان آرتتا حرفی برای گفتن نداشتند و با دو گل به شکل عجیبی مغلوب و حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود بازیکنان طراز اول و حتی اوضاع نه چندان خوب توپچی‌ها، کسی فکر نمی‌کرد، آبی‌های اتحاد بازنده این دیدار باشد. اوبامیاگ مهاجم آرسنال در این دیدار دبل کرد و سند حذف پپ و پسرانش از FA CUP را امضا کرد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها، شب گذشته- ۲۹ مرداد ماه- تیم فوتبال منچستر یونایتد به مصاف چلسی رفت که نتیجه جالبی همراه با نمایش ضعیف دخیا رقم خورد.

یونایتدی‌ها که در چند وقت اخیر با هدایت سولسشر نمایش‌های خوبی داشته و نتایجی خوبی را کسب کرده‌اند، به مصاف چلسی آماده سوپر فرانکی رفتند و شکست خوردند.

آبی‌های لندنی که با ۶۳ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از تیم لستر در رده سوم لیگ برتر فوتبال انگیس قرار دارند، شب گذشته با درخشش "میسون مونت" و البته نمایش ضعیف داوید دخیا دروازه‌بان یونایتدها، موفق شدند به فینال FA CUP راه یابند و حریف آرسنال شوند.

حالا با راهیابی آرسنال و چلسی به دیدار پایانی این رقابت‌ها، مطمئناً جدال هیجان انگیزی را بین دو مربی جوان و جویای نام دنیای فوتبال، یعنی فرانک لمپارد و میکل آرتتا شاهد خواهیم بود.

کد خبر 434631

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر جزیره لیگ برتر فوتبال انگلیس آرسنال منچستر سیتی چلسی منچستر یونایتد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم