Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ گفت، آنچه بیش از هر چیز دیگری در کتاب مری ترامپ که اوایل هفته گذشته منتشر شد، او را آزار می‌دهد، حمله او به پدرش "فرد ترامپ" است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ در جریان مصاحبه‌ای با "کریس والاس" از فاکس نیوز، در پاسخ به سؤالی مبنی بر آنکه آیا او از "مورد حمله قرار گرفتن با چنین الفاظ شخصی" از طرف یکی از اعضای خانواده خودش- دختر برادر بزرگ‌تر مرحومش فرد ترامپ جونیور- اذیت شده یا نه، اظهار کرد: بیشتر از همه از این ناراحت شدم که در این کتاب به پدرم به خاطر مهربان نبودن با مادرم حمله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مادری داشتم که مثل یک قدیس بود.

رئیس جمهور آمریکا در این باره تشریح کرد: بگذارید این را به شما بگویم- پدر من، سرسخت‌ترین انسانی بود که دیده بودم. و او آدم بسیار خوبی هم بود. او آدم خیلی خیلی خوبی بود. او قوی بود، اما خوب هم بود. اینکه مری ترامپ چنین چیزهایی راجع به او گفته، اینکه او روانی بوده، آیا کسی که فرد ترامپ را می‌شناسد به او لقب بیمار روانی می‌دهد؟

برادرزاده ترامپ در کتاب تازه منتشر شده "بیش از اندازه و همیشه ناکافی: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کردند"، که روز سه‌شنبه به محض انتشار یک میلیون نسخه از آن فروش رفت، ادعا کرد پدر ترامپ یک "روانی بیش فعال" بوده که "جو تفرقه" را بین فرزندانش پراکنده و ترامپ نیز این درس را از او فرا گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ مری ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری

 مهدی محمدی گفت: ۳۰ بهمن ماه سال گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطبش با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

وی با اشاره به دستورات رییس کل دادگستری خوزستان در خصوص تامین امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرایم خشن گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

محمدی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح ‌کرد.
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تامین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است اظهار کرد: پرونده پس از تکمیل تحقیقات در مدت زمان ۲ ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • محبت یک کشش روانی است یا امر اختیاری؟
  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود