Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، آیت الله رئیسی اظهار کرد : نهادها، دستگاه‌ها، تعاونی‌ها و اشخاص دیگر هم بدانند در این دوره به هیچ فرد یا نهادی اجازه داده نخواهد شد که به سرمایه های ملی تجاوز کند

وی افزود : تضییع حقوق عامه از هیچکس پذیرفته نیست، نظام دادرسی در دستگاه قضایی مبتنی بر ادله و اقتضای حق و عدل است وظرفیتهای قانونی و فرآیند دادرسی هم تضمین کننده حقوق عامه است هم ضامن حقوق اصحاب دعوا و متهم

رییس دستگاه قضا در ادامه گفت : فضاسازیها و جوسازیها تاثیرگذار نیست، بنای دستگاه قضایی برصدور رای بر مبنای شرع و قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم و اعتراض را باید شنید اما خط قرمز ما اغتشاش و ناامنی و به هم ریختن کشور است . البته همکاران قضایی در سراسرکشور نسبت به جرایم خشن حساس باشند و با برخورد قاطع نگذارند افراد شرور و متجاسر به قانون میدان پیدا کنند .

رییس قوه قضائیه با اشاره به بخشنامه ابلاغی اخیر درخصوص نظام بانکی: دریافت سود و جریمه بانکی باید منضبط باشد، آشفتگی در اعطای تسهیلات با هرمیزان نرخ سود و جریمه باید رفع شود.

وی افزود: ناظم بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار است ما هم تضمین آن هستیم. اقدام ما در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کمک به انضباط مالی در نظام بانکی بود.

رئیسی ادامه داد: مدیران اقتصادی کشور با مردم و بازار سخن بگویند تا مردم مطمئن شوند که برنامه دارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا تجاوز قانون اقتصادی بازار حقوق قوه قضائیه خط قرمز اعتراض اغتشاش عکس فیلم ایران اعدام قتل کرونا مادر ماه زن پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان

این نمایشگاه در ۱۸ غرفه از دستاورد‌های قضایی در بخش‌های ادارات کل پزشکی قانونی، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، بازرسی، ثبت اسناد و املاک و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، معاونت‌های مالی پشتیبانی، منابع انسانی و امور فرهنگی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم وآمار و فناوری اطلاعات، تعزیرات حکومتی، بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، مقابله با قاچاق سوخت، حقوق عامه، حفظ حقوق بیت‌المال، ساماندهی پارکینگ‌ها و اقتصاد مقاومتی، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، مرکز حل اختلاف، دیوان عدالت اداری و حفاظت اطلاعات و روابط عمومی و ارتباطات به نمایش در آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه این بازدید گفت: از مجموع ۵۰ هزار فقره پرونده قابل سازش استان هرمزگان در سال گذشته، ۲۲ هزار مورد منتهی به صلح و سازش شده است.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد اراضی موقوفه، کل اراضی حریم دریا و بیش از ۹۰ درصد جزایر استان هرمزگان حدنگاری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین نشان از عدم پایبندی مدعیان حقوق بشر به آزادی است
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد