Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزش متوسطه وزارت آموززش و پرورش، بخشنامه ممنوعیت فعالیت پایگاه‌های تابستانی به صورت حضوری در تابستان 99 را به ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بر طبق مصوبه کمیته آموزش و پرورش ستاد مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت برگزاری کلاس‌های حضوری در تابستان 99 به علت شیوع بیماری کرونا از سوی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه ممنوعیت فعالیت‌های پایگاه‌های تابستانی به صورت حضوری به ادارات آموزش وپرورش استان‌ها، مناطق و نواحی تابعه و تمامی واحدهای آموزشی دوره دوم آموزش متوسطه روزانه و بزرگسالان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بخشنامه، فعالیت‌های مربوط به پایگاه‌های تابستانی با تشکیل کلاس‌های حضوری به خصوص در شهرهای قرمز و کلان شهر تهران ممنوع و در صورت ضرورت به برگزاری کلاس‌ها به روش غیرحضوری (الکترونیکی) انجام شود.

شایان  ذکر است؛ مسئولیت نظارت بر اجرای این بخشنامه برعهده مدیر کل آموزش وپرورش استان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش تابستان شهر تهران ممنوعیت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد

ایسنا/خوزستان به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود