Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی، گفت: رأی اخیر دیوانعالی کشور مبنی بر بازپس گیری منابع طبیعی تصاحب شده در گلستان توسط دادگستری در سه دهه قبل، این پیام را دارد که در حفظ حقوق عامه خط قرمز نداریم.

وی افزود: نهادها، دستگاه‌ها، تعاونی‌ها و اشخاص دیگر هم بدانند در این دوره به هیچ فرد یا نهادی اجازه داده نخواهد شد که به سرمایه‌های ملی تجاوز کند و تضییع حقوق عامه از هیچکس پذیرفته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییسی بیان کرد: نظام دادرسی در دستگاه قضایی مبتنی بر ادله و اقتضای حق و عدل است و ظرفیت‌های قانونی و فرآیند دادرسی هم تضمین کننده حقوق عامه و هم ضامن حقوق اصحاب دعوا و متهم است.

وی با بیان اینکه فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها تاثیرگذار نیست، گفت: بنای دستگاه قضایی بر صدور رای بر مبنای شرع و قانون است. بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم و اعتراض را باید شنید، اما خط قرمز ما اغتشاش و ناامنی و به هم ریختن کشور است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بخشنامه ابلاغی اخیر درخصوص نظام بانکی نیز گفت: دریافت سود و جریمه بانکی باید منضبط باشد، آشفتگی در اعطای تسهیلات با هر میزان نرخ سود و جریمه باید رفع شود؛ ناظم بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار است ماهم ضمانت‌کننده آن هستیم و اقدام ما در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کمک به انضباط مالی در نظام بانکی بود. بهتر است مدیران اقتصادی کشور با مردم و بازار سخن بگویند تا مردم مطمئن شوند که برنامه دارید.

ادامه دارد ... منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رئیسی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم

نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عدالت در پرداخت‌ها ‌و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای شورای شهر و از خطوط قرمز آنهاست.

فاطمه بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: این پاکبانان هستند که در خط مقدم خدمت به مردم هستند و حقیقتاً عملکرد آن‌هاست که رضایت مردم را به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: عدالت در پرداخت‌ها و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد و از خطوط قرمز آنهاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: از دغدغه‌های اصلی کارگران شهرداری طرح طبقه‌بندی و پرداخت به موقع حقوق‌ها است که با پیگیری اعضای شورای ششم طرح طبقه‌بندی کارگردان شهرداری در قراردادها و مناقصات گنجانده شد، همچنین با توجه به وظیفه نظارتی شورای شهر نظارت‌ها در خصوص پرداخت حقوق‌ها تشدید پیدا کرد.

بیگی گفت: سختی کار یکی دیگر از مطالبات کارگران بود که با اهتمام شورای شهر این موضوع نیز پیگیری شد و پیمانکاران مستلزم به پرداخت این سختی کار هستند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرکرد در چارچوب قانون آماده شنیدن و پیگیر مطالبات کارگران شهرداری است، ادامه داد: همه تلاش خود را برای حمایت از حقوق کارگران انجام دادیم و اگر حقی از جامعه کارگری تضییع شده است از آنان عذرخواهی می‌کنیم.

کد خبر 749743

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین