Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در ادامه مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، توزیع مرغ از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ه) به‌مناسبت فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز اقامه نخسنین نماز جمعه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بین نیازمندان استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید از روند اهدای سبدهای معیشتی در استان اظهار داشت: در راستای شیوع بیماری کرونا از اسفندماه سال گذشته در سطح کشور و به تبع آن در استان موجب تعطیلی کامل خیلی از مشاغل شد و تنها صنوفی از جمله صنف داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، قصابان، میوه فروش و خواربار به ارائه خدمات می‌پرداختند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیوع کرونا زندگی کارگران را از ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار داده است عنوان کرد: بیش از 900 واحد صنفی در جمعه بازار شهر یاسوج و به تبع آن در سایر شهرستان‌های استان در چند ماه گذشته به‌دلیل شیوع این بیماری تعطیل بودند.

وی بیان کرد: با توجه به هدایت حکیمانه و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در راستای برطرف کردن مشکلات افراد کم درآمد به نهادهای اجرایی ابلاغ شد.

صمیمی دوست خاطرنشان کرد: با اجرای این رزمایش تا حدودی مشکلات این قشر از جامعه برطرف شد‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران: رزمایش کمک مومنانه به صورت محله محور اجرایی شودفرمانده سپاه استان گلستان: دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه از عید قربان تا غدیر اجرا می‌شود‌تصویر شهید تروریستی سروآباد ‌حین آماده‌سازی «کمک مومنانه»‌ منتشر شد

وی با اشاره به اینکه 28 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد اظهار داشت: قریب به 20 هزار صنف به‌دلیل شرایط خاص تعطیل شده بودند.

صمیمی گفت: در طول این مدت فعالیت 3 هزار و 400 نفر از رانندگان برون شهری و حمل بار کاهش یافته است.

وی با اشاره به بیکار شدن کارگران فصلی و ساختمانی، افزود: در حوزه گردشگری نیز هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی ما به صورت نیمه فعال به ارائه خدمت می پردازند.

صمیمی با اشاره به توجه ویژه دولت، سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در دور نخست توزیع این کمک‌ها گفت: در دور گذشته  از یک میلیون بسته تعداد 25 هزار بسته به استان ما اختصاص داده شد و در دور دوم از 4 میلیون بسته حدود یک درصد یعنی 40 هزار بسته به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

معاون استاندار از توجه ویژه و زحمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تقدیر کرد و بیان کرد: امروز 110 تن مرغ منجمد به ارزش دو میلیارد تومان در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود این کمک‌ها همچنان تداوم داشته باشد، بیان کرد:  امیدوارم که هر چه سریع‌تر این ویروس کنترل شود.

انتهای پیام/542/ح

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... تهران|فصل دوم کمک‌های مومنانه با محوریت غدیر در کربلای ایران آغاز می‌شود گام دوم رزمایش مومنانه در ۳ مرحله با محوریت سپاه خوزستان برگزار می‌شود اصفهان| توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان؛ مرحله جدید کمک مومنانه آغاز می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد رزمایش همدلی کمک مومنانه دوم رزمایش کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،منصوری در بازدید از سد بند خاکی کوهبرد کهگیلویه گفت: با توجه به مشکل تنش آبی در برخی از شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مناطق گرمسیری با حمایت دولت در تامین منابع مالی روند عملیات اجرایی آنها تسریع داده می‌شود. وی آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ را یکی از طرح‌های مهم در رفع تنش ابی منطقه دانست و گفت: درصد پیشرفت کاری این طرح به ۶۵ درصد رسیده است. منصوری اضافه کرد: پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب چهار شهر کهگیلویه بزرگ نیاز است که با برنامه ریزی لازم تامین خواهد شد که با بهره برداری از این طرح علاوه بر رفع تنش آبی زمینه توسعه کشاورزی در این مناطق فراهم می شود.  طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستا‌های اطراف با جمعیت ٢٤٠ هزار نفر شامل ١٥٣ هزار نفر شهری و ٨٧ هزار نفر روستایی با هدف تامین ١٦ میلیون و ٩٤٠ هزار مترمکعب آب کلنگ‌زنی شد. در این طرح در مجموع ١٧ میلیون مترمکعب در سال آب شرب با دبی لحظه‌ای ٨٦٠ لیتر در ثانیه انتقال داده می‌شود و به نحوی طراحی شده که قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف یک هزار و ٣٤٥ لیتر در ثانیه به منظور انتقال آب مورد نیاز صنعت را نیز تامین خواهد کرد. طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده در اردیبهشت ۹۶ کلنگ زنی شد. برای تسریع در روند اجرایی ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی حومه غربی دهدشت- سوق امسال اختصاص یافت.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد