Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:56:01 GMT

رویای برباد رفته «حسینی» به دست روبینیو و دوستان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۶۳۳۰

رویای برباد رفته «حسینی» به دست روبینیو و دوستان

هفته سی و سوم و ماقبل پایانی سوپرلیگ ترکیه، شب گذشته (یکشنبه) برگزار شد و در مهمترین دیدارها تیم ترابوزان اسپور در شبی که مجید حسینی را در اختیار نداشت با نتیجه پرگل چهار بر سه در برابر قونیه اسپور شکست خورد و در سوی دیگر تیم صدرنشین باشاک‌شهیر با حساب یک بر صفر از سد کایسری اسپور گذشت تا بدین ترتیب تیم باشاک شهیر برای اولین بار به مقام قهرمانی لیگ ترکیه دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابوزان تا چند هفته پیش و تا شروع مجدد مسابقات بعد از کرونا صدرنشین لیگ بود اما در ۶ هفته اخیر آنها تنها یک برد را کسب کردند و باشاک شهیر با درخشش بازیکنانی چون گائل کلیچی، مهمت توپال، الخرو الیا، دمبابا، عزیز بهیچ، مارتین اشکرتل، گوخان اینلر و روبینیو توانست رویای طرفداران را برآورده کند و پس از نایب قهرمانی در فصل قبل این بار عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

ترابوزان اما در حضور مجید حسینی در این فصل نتوانست هم آرزوی ۳۶ ساله خود را برای قهرمانی در لیگ برآورده کند و هم موفق نشد به ۲گانه تاریخی این فصل دست پیدا کند. حسینی هم در چند بازی آخر و پس از اخراج در بازی مقابل آلانیا اسپور کمتر به کار گرفته شد و بیشتری روی نیمکت بود. ترابوزان اما هنوز کارش تمام نشده است. این تیم با فاصله هفت امتیاز در رده دوم است اما با تیم سوم جدول فقط ۲ امتیاز فاصله دارد و برای کسب سهمیه انتخابی لیگ قهرمانان اروپا باید بتواند در این رتبه باقی بماند. حریف آنها یعنی سیواس اسپور هفته آخر مقابل گوزتپه دیدار می‌کند و ترابوزان در برابر کایسری اسپور صف‌آرایی خواهد کرد.

ترابوزان اسپور همچنین باید در فینال جام حذفی به مصاف آلانیا اسپور برود. این بازی ۹ روز دیگر و پس از پایان لیگ به انجام خواهد رسید. باید دید فصل برای حسینی و دوستانش با جام به اتمام می‌رسد یا ناکامی‌شان تکمیل می‌شود.

برچسب‌ها سید مجید حسینی ترابوزان اسپور ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مجید حسینی ترابوزان اسپور ترکیه سید مجید حسینی ترابوزان اسپور ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

ایسنا/همدان شهردار همدان اعلام کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ شهرداری همدان پرواز هواپیما با هدف تصویربرداری هوایی و سه‌بُعدی با مقیاس ۱.۵۰۰ انجام می‌شود.

سیدمسعود حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی افزود: این اقدام با دریافت مجوزهای لازم از ستاد کل نیروهای مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

وی بیان کرد: در این پروژه از تکنولوژی‌های نوین دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی رقومی و متریک و همچنین لیزر اسکن(LIDAR) معابر شهر استفاده خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: پرواز هواپیمای دو موتوره سرنشین‌دار از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت و به مدت یک هفته در آسمان شهر همدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد