Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ضایعه درگذشت دو تن از مدافعان سلامت در تبریز را تسلیت گفت.

به گزارش جماران، متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه از دست دادن 2 نفر دیگر از کادر درمانی شهرمان که ایثارگرانه و مجاهدانه در راه پاسداری از سلامت مردم و دفاع از بهداشت هموطنان عزیزمان به شهادت رسیده‌اند موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم نصرت میرزایی یکی از پرستاران بیمارستان سینا و مرحوم دکتر مهران عبدالهی نامی متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان ولیعصر تبریز تا آخرین لحظه، سنگر درمان بیماران را ترک نکردند و در راه مبارزه با ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شده و جامعه پزشکی و مردم آذربایجان را به سوگ نشاندند.

اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، ضایعه درگذشت این عزیزان سفر کرده  را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تبریز و به ویژه خانواده محترم آن مرحومین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان سفرکرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نماییم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز»

اخبار مرتبط پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی در پی شهادت مدافعان سلامت مهران عبدالهی نامی به شهدای مدافع سلامت پیوست ضجه‌ های عضو یکی از خانواده‌های شهید مدافع سلامت دومین شهید مدافع سلامت استان بوشهر به خاک سپرده شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مدافع سلامت مدافعان سلامت تبریز پیام امام جمعه تبریز سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز