Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار خرم‌نیا  گفت: در اجرای طرح مبارزه جدی با شبکه های جعل و توزیع اسکناس های رایج داخلی و ارزهای خارجی کاراگاهان پلیس آگاهی انتظامی مهاباد پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و رصد جامعه مجرمان حرفه ای و سابقه دار در این خصوص موفق به شناسایی و کشف آنها شدند.

خرم‌نیا  با اعلام اینکه کاراگاهان پس از هماهنگی های لازم در یک عملیات برنامه ریزی شده موفق به شناسایی شدند،اظهار داشت: شبکه سازمان یافته از جاعلین ارزهای خارجی و اسکناس های رایج داخلی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شبکه موفق به کشف انواع و اقسام دستگاه های پیشرفته جعل اسکناس داخلی و ارزهای خارجی و کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی انواع و اقسام ارزهای خارجی (دلار، یورو، دینار) به تعدادیک هزار و ۶۶۴ برگ ۱۰۰دلاری، ۳هزار و ۹۱۷برگ دینار ۲۵هزاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بیش از دهها نوع دستگاه مخصوص جعل خارجی ، رنگ ها و انواع کاغذ های مخصوص چاپ کشف و ضبط شد.

خرم‌نیا  افزود در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و ۳ نفر از متهمان به همراه تشکیل پرونده به مراجع قضائی احاله شد.

48

کد خبر 1412293

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی ارزهای خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است و هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

این بخش با عناوین یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد خبر 6096298 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • باند مافیایی؛ شکایت ناتینگهام فارست از شبکه اسکای و گری نویل!
  • شبکه دوسیما هک شده است؟
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • شبکه خبر ۲ هک نشده است