Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانیه وست، رپر معروف آمریکایی که خبرهایی از انصرافش از ورود به انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا منتشر شده بود ظاهرا از این کار منصرف شده و نخستین گردهمایی انتخاباتی خود را برگزار کرد.

به گزارش فرارو، این گردهمایی انتخاباتی در کارولینای شمالی برگزار شد و کانیه وست همسر کیم کارداشیان سقط جنین را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که یک جلیقه ضد گلوله به تن داشت تاکید کرد که سقط جنین باید قانونی باشد.

وست گفت: اگر رئیس جمهور شوم به هر کسی که یک فرزند به دنیا می آورد یک میلیون دلار می دهم.

سخنرانی کانیه وست 43 ساله که یک ساعت به طول انجامید از یوتیوب نیز به صورت آنلاین پخش می شد و او بارها در حین سخنرانی اشک ریخت.

همسر کیم کارداشیان ضمن توصیف چگونگی سقط جنین توسط والدینش به گریه افتاد.

وی همچنین گفت: تنها چیزی که می تواند ما را آزاد کند پیروی از قوانینی است که برای یک سرزمین موعود به ما داده شده است.

این رپر آمریکایی همچنین درباره هریت تابمن زن مبارزه علیه برده داری، جرم و جنایت، دین و تجارت بین المللی صحبت کرد.

کانیه وست در گذشته یکی از طرفداران بزرگ ترامپ بوده، چندین بار با وی دیدار کرده و اغلب کلاه قرمز معروف با شعار ترامپ یعنی "دوباره آمریکا را باعظمت کنیم" را بر سر گذاشته است.

با این حال، هنگامی که وست برنامه خود برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی 2020 را اعلام کرد، به مجله فوربس گفت که دیگر این کلاه قرمز را از سرش بر میدارد و ترامپ دیگر از حمایت وی برخوردار نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کانیه وست کیم کارداشیان انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گردهمایی انتخابات کانیه وست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس