Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@22:50:22 GMT

کشف محموله گوشت غیرمجاز در آران و بیدگل

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۶۸۹۸

کشف محموله گوشت غیرمجاز در آران و بیدگل

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از کشف و ضبط محموله ۴۲ کیلوگرمی گوشت قرمز و ماهی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

«علی اعتصام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در اجرای طرح گشت مشترک کارشناسان واحد بهداشت محیط شبکه و مرکز خدمات جامع ولی عصر آران و بیدگل، ۴۲ کیلوگرم ‌گوشت‌ قرمز و ماهی غیر ‌بهداشتی از یک واحد صنفی در آران و بیدگل کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با تاکید بر ادامه بازرسی ها در تمامی ساعات شبانه روز اظهار داشت: پرونده این واحد صنفی به مراجع قضایی ارجاع و گوشت کشف شده جهت امحا تحویل داده شد.

 

اعتصام تاکید کرد: ‌همشهریان علاوه بر رعاست مسائل بهداشتی باید ‌گوشت‌ مورد نیاز ‌خود را از ‌مراکز ‌زیر نظر ‌اداره ‌دامپزشکی‌ که‌ ممهور ‌به ‌مهر ‌دامپزشکی است ‌تهیه ‌کنند.

 

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلف هاي بهداشتي مراتب را به شماره ۱۹۰ سامانه مديريت ارتباطات مردمي واحد بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان آران و بيدگل گزارش دهند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است و بیش از چهار هزار واحد صنفی در این شهرستان فعال است.

 


 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: گوشت غیرمجاز شبکه بهداشت آران و بیدگل گوشت قرمز شهرستان آران و بیدگل گوشت آران و بیدگل اصفهان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب از کشف، جمع آوری و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهی از صیادان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کیانوش احسانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه‌ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری شدند.

وی افزود: این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که مأموران نسبت به جمع آوری تورهای پهن شده توسط صیادان غیر مجاز در سد تنگ حمام شهرستان سرپل ذهاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود.

احسانی پور تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب