Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: مدیران در مدیریت مصرف برق به صورت دولتی عمل نکنند بلکه به شکل خصوصی در این زمینه فکر کنند و حساب و کتاب مصرف برق در دستگاه‌ها را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود شهبا ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مرکز دیسپاچینگ اظهار داشت: مصرف برق در فصل گرما نه تنها در ایران بلکه در جهان افزایش می‌یابد و اگر مصرف برق صنعتی افزایش یابد امری مطلوب است زیرا ارزش افزوده و ارزآوری دارد اما افزایش مصرف خانگی و تجاری نشانه خوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان بیان داشت: در شمال استان کرمان 644 هزار اشتراک برق داریم که 42 درصد کشاورزی، 17 درصد صنعتی و بقیه خانگی و تجاری‌ست و تعامل خوبی با صنایع استان کرمان داریم و طرح‌هایی مانند ذخیره‌سازی عملیاتی و جابه‌جایی صنایع را اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان هم با ما همکاری دارند و تفاهمنامه‌هایی را مبادله کرده‌ایم، ابراز کرد: بخشی از بار مصرفی برق در استان کرمان بار عمومی‌ست که ادارت را هم شامل می‌شود.

شهبا با بیان اینکه 5 تا 10 درصد بار مصرفی برق در استان کرمان مربوط به ادارات دولتی‌ست، تصریح کرد: مدیران ادارات دولتی در مدیریت مصرف برق به صورت دولتی عمل نکنند بلکه باید به شکل خصوصی در این زمینه فکر کنند و حساب و کتاب مصرف برق در دستگاه‌ها را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی می‌توانند الگوی مناسبی در مصرف برق برای مردم باشند، عنوان کرد: در هفته اخیر مصرف برق در کشور ما به‌شدت افزایش یافته است و به دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم باید در ساعات غیراداری مصرف برق خود را تا 90 درصد کاهش دهند در غیراین صورت برق‌شان را قطع می‌کنیم.

شهبا همچنین پیک مصرف برق در تابستان را از ساعت 13 تا 17 عصر ذکر و خاطرنشان کرد: به مردم قول داده‌ایم در تابستان جاری قطعی برق در استان کرمان نداشته باشیم و اگر مردم فقط 10 درصد از مصرف خود را کاهش دهند دیگر خاموشی نداریم.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیر نامطلوب آن بر کسب و کارها تا جایی که دست‌مان باز باشد با اقساطی کردن بدهی فیش‌های برق به مردم و صاحبان صنایع کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/80019/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ادارات مردم برق صرفه جویی استان کرمان مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند

فرماندار شادگان گفت: مردم شهرستان شادگان تا عادی شدن شرایط از مصرف برق بی‌رویه خودداری کنند.

جمال صالح‌زاده شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد و ایستگاه اصلی شادگان دچار مشکل شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط از طریق یک خط از ایستگاه بندر امام خمینی (ره) برخی مناطق شهر برق دار هستند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مردم شادگان تا رفع مشکل در مصرف برق صرفه جویی کنند ادامه داد: باید توجه داشت که با تکمیل ظرفیت ترانس ایستگاه بندر امام خمینی(ره)،برق شهر به طور کامل قطع می شود.

صالح‌زاده بیان کرد: گروه‌های فنی برق منطقه جنوب در حال نصب مجدد پایه‌های برق هستند تا در کمترین زمان ممکن، برق شهر به شرایط پایدار برگردد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی