Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز- مائده داودی| حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

جنگ "کاپو" در تورین بین ایموبیله و رونالدو

دو مهاجم لاتزیو و یوونتوس در دیدار بامداد سه شنبه برای کسب آقای گلی در سری آ رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایموبیله مهاجم لاتزیو با ۲۹ گل در صدر جدول قرار دارد و رونالدو با ۲۸ گل در جایگاه دوم دیده می شود. روملو لوکاکو با ۲۱ گل فاصله زیادی با آن ها دارد.

مهاجم لاتزیو مدتی است که از سطح خود فاصله گرفته است و در چهار بازی پیاپی است که گلزنی نمی کند. آخرین گلش به دیدار برابر فیورنتینا برمی گردد که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این در حالی است که رونالدو در شش بازی اخیر شش گل را وارد دروازه حریفان کرده است. بامداد فردا رقابت جذابی در ورزشگاه تورین دیده خواهد شد.

دست رد ستاره رقیب پرسپولیس به پیشنهاد تاتنهام

سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد المعز علی، ستاره تیم ملی قطر و عضو باشگاه الدحیل پیشنهاد رسمی از باشگاه تاتنهام انگلیس دریافت کرد.

آقای گل جام ملت های آسیا 2019 امارات بلافاصله پیشنهاد تاتنهام را رد کرد. المعز علی یکی از پدیده های فوتبال قطر است که در قهرمان کردن تیم ملی کشورش در جام ملت های آسیا 2019 نقش موثری داشت.

الدحیل یکی از رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 است.

بازیکن جوان رئال به باشگاه رونالدو می‌رود

باشگاه رئال‌وایادولید که مالکیت و ریاستش برعهده رونالدو اسطوره برزیلی است، تصمیم دارد بازیکن جوان رئال‌مادرید را جذب کند.

نشریه «موندو دپورتیوو» مدعی شد، رینیر بازیکن پیشین فلامنگو که ژانویه راهی رئال‌مادرید گزینه وایادولید است. این باشگاه تصمیم دارد پدیده ۱۸ ساله برزیلی را برای یک فصل قرض بگیرد. این بازیکن در حال حاضر در تیم دوم رئال‌مادرید حضور دارد.

لیونل مسی همه عناوین لالیگا را دِرو کرد

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا شب گذشته با اتمام مسابقات فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ برای هفتمین بار عنوان آقای گلی لیگ برتر اسپانیا کسب کرد.

مسی با زدن ۲۵ گل در این فصل به این جایزه رسید. او برای هفتمین بار عنوان آقای گلی لالیگا را کسب نمود تا با عبور از رکورد تاریخی تلمو زارا به تنهایی رکورددار کسب پیچیچی باشد. لیونل مسی در فصول ۲۰۰۹/۱۰ (۳۴ گل)، ۲۰۱۱/۱۲ (۵۰ گل)، ۲۰۱۲/۱۳ (۴۶ گل)، ۲۰۱۶/۱۷ (۳۷ گل) و ۲۰۱۷/۱۸ (۳۴ گل)، ۲۰۱۸/۱۹ (۳۴ گل) و ۲۰۱۹/۲۰ (۲۵ گل) موفق به کسب عنوان آقای گلی لالیگا شده است.

البته مسی رکورد ژاوی سلطان پاس لالیگا را هم شکست. ابرستاره آرژانتینی شب گذشته با دادن پاس گل به آنسو فاتی تعداد پاس های گل خود را در این فصل به عدد ۲۱ رساند تا بهترین پاسور تاریخ لالیگا در یک فصل باشد.

نمره ی ضعیف دخه آ در شب باخت منجستر

بعد از باخت ۳ بر یک شب گذشته منچستریونایتد از چلسی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، رسانه های محلی از «داوید دخه آ» ،گلر ملی پوش و اسپانیایی به شدت انتقاد کردند. طبق گزارش این رسانه ها، این دروازه بان با تجربه روی گل های تیم حریف، پراشتباه ظاهر شد.

به زعم آنان، او عاملی مهم برای باخت در این میدان نام گرفت. روزنامه گاردین یکی از این رسانه ها بود که نمره ضعیف ۴ از ۱۰ را به وی داد.

فاجعه در کاتالونیا؛ بدترین فصل برای اسپانیول

اسپانیول دیشب در آخرین هفته لالیگا با تساوی بدون گل مقابل سلتاویگو رسما به دسته پایین‌تر سقوط کرد. این سقوط اما با رکوردی همراه بود که مسلما برای هواداران اسپانیول دردناک است. این تیم بدترین فصل تاریخ خود را سپری کرد و به عنوان تیم قعرنشین به دسته پایین‌تر منتقل شد.

این تیم کاتالان در تاریخ خود هرگز قرار گرفتن در قعر جدول لالیگا را تجربه نکرده بود. اسپانیول در این فصل تنها موفق به کسب ۲۵ امتیاز از 38 بازی شد.

کاسورلا با ویارئال خداحافظی کرد و آماده پیوستن به تیم ژاوی شد

پیروزی 4 بر صفر بامداد امروز (دوشنبه) تیم فوتبال ویارئال مقابل ایبار آخرین بازی سانتی کاسورلا برای تیم زردپوش ورزشگاه سرامیکا بود. این هافبک 35 ساله که سال 2018 از ناحیه آشیل دچار مصدومیتی شدید شد و به سبب آن 636 روز خانه‌نشین بود، با پایان کارش در ویارئال، راهی قطر می‌شود تا برای السد، تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس بازی کند.

کاسورلا فصل 20-2019 را با 11 گل و 10 پاس گل به پایان رساند و به تیمش برای قرار گرفتن در رده پنجم و کسب سهمیه لیگ اروپا کمک کرد.

351 / 351 بسته خبری فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان لیونل مسی رونالدو یوونتوس لاتزیو تاتنهام المعز علی رئال‌مادرید آقای گلی منچستریونایتد چلسی ویارئال کاسورلا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان لیونل مسی رونالدو یوونتوس لاتزیو تاتنهام المعز علی رئال مادرید آقای گلی منچستریونایتد چلسی ویارئال کاسورلا رئال مادرید لیونل مسی آقای گلی آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟

لغزش بارسلونا برابر ژیرونا، می‌تواند قهرمانی رئال مادرید را همین امروز مسجل کند

طرفداری | بازی‌های هفته سی و چهارم لالیگا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، تا ساعاتی دیگر آغاز خواهند شد. در مهم‌ترین تقابل‌ها، رئال مادرید از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه پذیرای کادیز خواهد بود و بارسلونا و ژیرونا نیز از ساعت 20:00 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تکلیف قهرمان امروز مشخص می‌شود؟

احتمال اینکه در پایان بازی‌های امروز، تکلیف قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا مشخص شود، زیاد است. در صورتی که بارسلونای رده دومی برابر ژیرونا امتیاز از دست بدهد و همچنین، رئال مادرید برابر کادیز به برتری برسد، قهرمانی کهکشانی‌ها در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، مسجل خواهد شد. 

رئال مادرید با 84 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و فاصله‌اش با بارسلونا، ۱۱ امتیاز است. در صورت برتری برابر کادیز، شاگردان کارلو آنچلوتی ۸۷ امتیازی خواهند شد و اگر بارسلونا برابر ژیرونا پیروز نشود، اختلاف دو غول اسپانیا در بدترین حالت (تساوی دو تیم بارسلونا و ژیرونا) به ۱۳ امتیاز می‌رسد. در آن صورت، اگر رئال مادرید هر چهار بازی باقی‌مانده خود را ببازد و در سمت مقابل، بارسلونا نیز تمام حریفان خود را شکست دهد، باز هم اختلاف دو تیم جبران نشده و صدرنشینی لوس بلانکوس دست نخورده باقی خواهد ماند.

جدول لالیگا جدول لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - کادیز؛ ترکیب رسمی
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!