Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اوحدی روز دوشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه تامین زمین و ساخت یک هزار و ۷۰۰ مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد افزود: براساس بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه بایستی تمامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در مدت اجرای قانون برنامه استخدام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ۲۵ درصد نیازهای استخدامی اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند باید به جامعه ایثارگری اختصاص یابد.

معاون رییس جمهوری بیان کرد: در آزمون استخدامی که به صورت عام شهریورماه امسال برگزار می‌شود، سهمیه خاصی برای جامعه هدف اختصاص یافته است و این نوید نیز داده شده تا بعد از این آزمون، آزمون اختصاصی نیز برای جامعه ایثارگری برگزار شود.

وی گفت: همچنین بخشنامه‌ای نهم تیرماه امسال توسط معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

اوحدی ادامه داد: استنباط من این است در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است بتوانیم ظرفیت‌های جدی را به صورت جهشی در حوزه اشتغال داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری تاکید جدی بر رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری داشته است گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا با وزیر راه و شهرسازی داشتیم با تامین زمین تا پایان دولت دوازدهم، ۲۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران احداث خواهد شد.

وی گفت: مصوباتی در زمینه تامین و پشتیبانی ساخت مسکن توسط هیات دولت به تصویب رسید که امید است با همه مشکلات موجود و فشار حداکثری که دشمن بر ما تحمیل کرده است بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های بسیار بزرگی که در اختیار کشور است در جهت تحقق شعار راهبردی جهش تولید گام برداریم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: همچنین توسط ریاست جمهوری مصوبه‌ای بسیار مهم تکلیف شد و به تصویب هیات دولت رسید که تعهدات، مطالبات و دیون جامعه ایثارگری تا پایان دولت به طور کامل پرداخت شود.

وی ضمن قدردانی از همت، تلاش و پشتکار استاندار خراسان جنوبی برای پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز با امضای این تفاهم‌نامه بخشی از دِین بزرگی که به گردن داشتیم در حوزه مسکن و اشتغال به همت مسوولان استان ادا خواهیم کرد.

اوحدی تصریح کرد: خراسان جنوبی اولین استانی است که بخشی از این دِین بزرگ نسبت به جامعه هدف ایثارگران را با تامین یک هزار و ۷۰۰ قطعه زمین ادا می‌کند.

وی افزود: همچنین در استان خراسان جنوبی ۵۳۵ شغل برای متقاضیان مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تامین خواهد شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از مسایلی که امروز جزو اولویت‌های بنیاد شهید قرار گرفته در کنار اشتغال و مسکن، موضوع درمان است.

وی افزود: در حوزه درمان کارگروه ویژه‌ای تشکیل شده است و اعضا به صورت جدی تلاش می‌کنند که شاهد نتایج آن خواهیم بود.

معاون رییس جمهوری گفت: این نوید را به جامعه ایثارگری استان‌ خراسان جنوبی می‌دهیم که با توجه به تفاهم‌نامه مذکور و با همت، تلاش و عزم استاندار بخش عمده‌ای از واحدهای مسکونی تا پایان سال تکمیل شود.

وی بیان کرد: ریاست هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر نیز طی هفته آینده به منظور شناسایی ظرفیت‌های کارآفرینی، خوداشتغالی و سرمایه‌گذاری به استان خراسان جنوبی سفر خواهد کرد تا در زمینه اشتغال نیز تفاهم نامه‌ای داشته باشیم.

تفاهم‌نامه ساخت یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی و ساماندهی و ایجاد ۵۳۵ فرصت شغلی برای جامعه هدف ایثارگران استان خراسان جنوبی با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان جنوبی به امضا رسید.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (دوشنبه) وارد بیرجند شد و بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد و در ادامه این سفر یک روزه با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز ملاقات خواهد داشت.

برچسب‌ها سازمان اقتصادی کوثر آزمون استخدامی خراسان جنوبی سعید اوحدی مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اقتصادی کوثر آزمون استخدامی خراسان جنوبی سعید اوحدی مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان اقتصادی کوثر آزمون استخدامی خراسان جنوبی سعید اوحدی مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه ایثارگری خراسان جنوبی رییس جمهوری تفاهم نامه برای جامعه جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳