Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:23:41 GMT

دورهمی کروات‌های فوتبال ایران در الهیه (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۷۶۵۴

سرمربی تیم ملی، مدافع استقلال و دروازه‌بان پرسپولیس که هر سه نفر آن‌ها کروات هستند شب گذشته در یک رستوران واقع در تهران دورهم جمع شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ و دستیارانش به همراه دو تن از بازیکنان کروات تیم‌های استقلال و پرسپولیس به نام‌های هرویه میلیچ و رادوشویچ برای صرف شام دریکی از رستوران‌های تهران واقع در الهیه دورهم جمع شدند و یک‌شب تماماً کروات را در کنار هم رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی بود که مدافع چپ تیم استقلال طی هفته گذشته با بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم کرده بود و حالا با این تصویر مشخص‌شده او سلامتی خود را کاملاً بازیافته است و مشکلی دیگر از این بابت دیگر ندارد و می‌تواند در صورت صلاحید مجیدی مقابل نساجی به میدان برود.


از طرفی دیگراسکوچیچ نیز طی این هفته برای تماشای دیدار تراکتور و سپاهان خودش را به تبریز رسانده بود و هم‌زمان با او دستیارانش نیز در ورزشگاه دستگردی به تماشای دیدار سایپا و پیکان نشستند. فردای آن روز هم هر سه نفرازاعضای کادر فنی تیم ملی به آزادی رفتند و دیدار پرسپولیس و فولاد را زیر نظر گرفتند که در ان بازی رادوشویچ در درون دروازه پرسپولیس موفق شد بازهم برشمار کلین شیت های خودش بیفزاید. شاید هم این دورهمی به دعوت رادوشویچ و به مناسبت شکست فولاد و مسجل شدن قهرمانی این فصل پرسپولیس رقم خورده باشد.
میلیچ با انتشار این عکس و ثبت سه هشتک دوستان، شام و فوتبال کرواسی نشان داد فوتبالی‌های کروات حاضر در تهران ارتباط خوبی و صمیمانه‌ای باهم دارند.

 

بوژیدار رادوشوویچ هروویه میلیچ تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی) استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ هروویه میلیچ تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است