Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با «عنایت آزغ» جوانی از ایل بهمئی که در آتش‌سوزی کلینیک سینا نجات‌دهنده ۱۱ زن و یک کودک بود دیدار و از وی تجلیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام، عصر روز یکشنبه ۲۹ تیرماه با «عنایت آزغ» جوان نجات‌دهنده ۱۱ زن و یک کودک در آتش‌سوزی کلینیک سینا دیدار و با اهدای یک جلد کلام الله مجید از وی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از این جوان به غیرت مردان ایل بهمئی اشاره کرد و گفت: سپاسگزار شما هستیم که کاری انسانی و انقلابی انجام دادی. داستان غیرت تو نشان دهنده وجود انسان دوستی در سرشت و گوهره پاک توست.

رضایی با شنیدن روایت این جوان از شامگاه حادثه کلینیک سینا گفت: ما از شما تشکر می کنیم که جان خود را کف دست گرفتی و چندین طبقه را در آتش و انفجار بالا رفتی و هموطنانت را رها نکردی.

در این دیدار عنایت آزغ با شرح حادثه گفت: در کنار خیابان مشغول دستفروشی بودم که متوجه آتش و دود شدم. وسائلم را رها کردم و به سوی ساختمان در حال حریق دویدم. آتش به سقف های کاذب رسیده بود و کپسول های اکسیژن را احاطه کرده بود. ورودی جلوی ساختمان به خاطر حجم آتش و انفجار کپسول ها مسدود بود. از محلی که قبلا بلد بودم وارد شدم و چند زن که یکی باردار بود و یک کودک و یک مرد بیهوش را در طبقه چهارم آنجا دیدم. ابتدا سعی کردم با دست خالی شیشه ها را بشکنم که مجروح شدم. به وسیله یک آهن، شیشه ها را شکستم و دود خارج شد. از پنجره ها بالا رفتم و خودم را به آنها رساندم. توانستم چند نفر را به پشت بام برسانم و از آنجا به ساختمان مجاور منتقل کردم و خیلی متاسف شدم که دو نفر را نتوانستم نجات بدهم. دوست داشتم از جان خودم بگذرم تا همه را نجات بدهم.

عنایت آزغ خطاب به سرلشکر رضایی گفت: من یک عمر دوست داشتم شما را از نزدیک ببینم. از دیشب که خبر این دیدار را به من دادند، ثانیه شماری می‌کردم تا خدمت برسم. برای من شما و سردار سلیمانی، الگو بودید. شجاعت را از شما قهرمانان یاد گرفتیم.

رضایی در این دیدار همچنین با پدر عنایت آزغ به گفتگو نشست و ضمن جویا شدن از احوال مردم ایل بهمئی گفت: الحمد الله بهمئی ها، نام نیکی از خود در همراهی با انقلاب اسلامی، نظام و امام و رهبری به جای گذاشته اند. تربیت این شیرمرد را به شما تبریک می گوییم و از شما می خواهم که سلام من را به مردم آن منطقه برسانید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عنایت آزغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد.

حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی‌پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می‌شود، اما به نظر می‌رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

 

مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز - استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره