Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپی درگذشت روح‌الله رجایی سردبیر جوان و متعهد روزنامه جام جم براثر بیماری کرونا، مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام باصدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درپی درگذشت روح‌الله رجایی سردبیر جوان و متعهد روزنامه جام جم براثر بیماری کرونا، مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام باصدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دراین پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت فعال رسانه و سردبیر جوان ، خوش‌اخلاق و انقلابی روزنامه جام جم، مرحوم روح الله رجایی موجب اندوه و تأثر فراوان همه اهالی رسانه گردید.

ضمن تجلیل از خدمات مؤثر این فعال حوزه خبر و خادم و دلباخته سیدالشهدا و اهل‌بیت(ع)، ضایعه فقدان ایشان را به اصحاب فرهنگ و رسانه ، دوستداران و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت داریم.

مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: روزنامه جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در این پيام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست،آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید بلیان و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاههای مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.


حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست