Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@13:24:07 GMT

تولید سوسیس و کالباس با گوشت ها فاسد در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۸۷۸۶

تولید سوسیس و کالباس با گوشت ها فاسد در شمال تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "نادر مرادی" معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر استفاده از گوشت فاسد در تولید سوسیس و کالباس توسط مالک کارگاه تولیدی در شمال غرب تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید سوسیس و کالباس غیربهداشتی

وی بیان داشت: بررسی های اولیه حاکی از این بود، که مالک انباری واحد مسکونی، انباری اش را تبدیل به کارگاه تولید سوسیس و کالباس کرده و در شرایط غیر بهداشتی به تولید و عرضه فرآورده های گوشتی می پردازد.

کشف 200 کیلو گوشت فاسد

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات به مرجع قضائی منعکس و دستور بازرسی از کارگاه و دستگیری متهم گرفته شد، تصریح کرد: روزگذشته 29 تیر ماه، ماموران این معاونت به همراه نماینده سازمان دامپزشکی و دادسرای عمومی و انقلاب به نشانی محل اعلامی اعزام که در بازدید از داخل انباری 200کیلو گوشت فاسد و غیربهداشتی کشف کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران با اشاره به اینکه گوشت های فاسد کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شد، خاطر نشان کرد: با دستور قضائی انباری مورد نظر پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا حوادث اخبار حوادث گوشت کشف تولید شمال تهران دستگیر شد عکس فیلم ایران اعدام قتل کرونا موساد پرونده زن مرد تولید سوسیس و کالباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند

به گزارش همشهری آنلاین ، محسن سلیمانی فرمانده انتطامی چالوس در جمع خبرنگاران در چالوس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات اشیا تاریخی به تعداد ۳۰۸ قطعه، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: این اشیاء کشف شده توسط کارشناس میراث فرهنگی تایید شده اما هنوز قیمت گذاری نشده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

کد خبر 848154 منبع: تسنیم برچسب‌ها تاریخ - باستان‌ شناسی خبر مهم تاریخ عمومی ایران

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران