Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@02:44:27 GMT

تکلیف خریدهای جدید پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۹۲۸۰

تکلیف خریدهای جدید پرسپولیس مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اختلاف امتیاز خود با سایر مدعیان شانس زیادی برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دارد. این تیم بلافاصله بایستی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده تا شانس خود را برای این مسابقات نیز بیازماید.

طبق قوانین کمیته اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا تیم ها می توانند از بازیکنان جدید خود در ادامه رقابت های مرحله گروهی که در منطقه غرب آسیا بطور متمرکز از ۲۴ شهریورماه در کشور قطر برگزار می شود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بر خلاف تصمیم اولیه قصد دارد لیست بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده را در روزهای پیش رو به افشین پیروانی داده تا سرپرست این تیم با همکاری مدیران باشگاه اقدام به جذب آنها کند.

افشین پیروانی که رابطه خوبی با گل محمدی و مدیران باشگاه دارد مسئولیت نقل و انتقالات این تیم را در تابستان سال جاری بر عهده دارد. او قرار است خیلی زود پای میز مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم نشسته و آنها را متقاعد به حضور در تیم کند.

لیست خرید سرخپوشان برای فصل آینده را گل محمدی بطور کامل انتخاب کرده است اما به هیچ وجه قرار نیست رسانه ای شود. برگزاری بازی های باقیمانده لیگ برتر و حضور در بین چهار تیم پایانی جام حذفی باعث حساسیت روی این موضوع شده تا تمرکز بازیکنان فعلی سرخپوشان پایتخت به هم نخورد.

پیگیری ها، نشان می دهد بازیکنانی که تعدادی از آنها سابقه بازی کردن برای این مربی را در تیم های دیگر داشته اند جزو خریدهای فصل اینده پرسپولیس هستند.

البته یحیی قصد دارد سه بازیکن سابق خود را به همراه سه بازیکن جدید به پرسپولیس اضافه کند تا قدرت دفاعی و همچنین هجومی تیمش را زیاد کند.

لیست خرید پرسپولیس در حالی مشخص شده است که فعلا خبری از بازیکنان خروجی پرسپولیس نیست. گل محمدی که به آرامش در رختکن تیم اعتقاد دارد اصلا نمی خواهد با ارائه لیست مازاد خود مشکلی در این زمینه ایجاد کند.

104 / 351 یحیی گل محمدی لیست پرسپولیس لیگ برتر افشین پیروانی لیست مازاد پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: یحیی گل محمدی لیست پرسپولیس لیگ برتر افشین پیروانی لیست مازاد پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه لهستانی در بارسلونا ماندنی شد.

به گزارش‌ مشرق، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز شنبه با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد