Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال کشور در پی ادامه دار شدن روند شیوع کرونا در کشور، با تعیین تکلیف مسابقات تیم‌های پایه، طی نامه‌ای اعلام کرد: مسابقات فصل قبل مختومه است و هر ۶ تیم شرکت کننده در مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول به مسابقات لیگ برتر۱۴۰۰-۱۳۹۹ صعود کردند.

تیم فوتبال جوانان ماشین سازی با سرمربیگری رسول علیزاده در دور اول مسابقات با برگزاری هشت بازی و کسب ۱۲ امتیاز به دور دوم این مسابقات راه پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله دوم این مسابقات که به میزبانی شیراز و به‌صورت مجتمع برگزار شد، در نهایت تیم جوانان ماشین سازی با کسب رتبه نخست به جمع ۶ تیم برتر این دوره از مسابقات راه پیدا کرد.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال