Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:24:52 GMT

مبلغ درخواستی اتلتیکو برای فروش اوبلاک به چلسی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۹۹۵۵

مبلغ درخواستی اتلتیکو برای فروش اوبلاک به چلسی

گل مدعی شد که اتلتیکو مادرید تنها با مبلغ 120 میلیون یورو راضی به فروش دروازه بان اسپانیایی خود یعنی یان اوبلاک به چلسی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک در چهار فصل گذشته بهترین دروازه‌بان رقابت‌های لالیگا بوده است. این گلر اسلوونیایی در فصل جاری نیز تنها 27 گل در 38 بازی دریافت کرده و یکی از مهمترین عوامل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تیم دیگو سیمئونه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با ثبت 16 کلین شیت در فصل جاری یک رکورد فوق‌العاده دیگر را به نام خود به ثبت رساند.

 

طی روزهای گذشته اما گفته شد که باشگاه چلسی به شدت شرایط جذب دروازه‌بان 27 ساله اتلتیکو مادرید را دنبال می‌کند زیرا به نظر می رسد فرانک لمپارد به کپا آریسابلاگا اعتقاد چندانی ندارد و به شکل جدی خواهان جذب یک دروازه بان جدید شده است

 

 

 

 

حالا و در همین رابطه گل ادعا می کند که باشگاه اسپانیایی تنها با مبلغ 120 میلیون یورو راضی به فروش یان اوبلاک خواهد شد. با این حال گل در این گزارش خود مدعی شده اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه به شدت خواهان حفظ دروازه‌بان اسپانیایی هستند اما باشگاه چلسی قصد دارد از رابطه خوب خود با این تیم استفاده کرده و هر طور که شده یان اوبلاک را در نقل و انتقالات پیش رو به خدمت بگیرد.

چلسی یان اوبلاک اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی یان اوبلاک اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید یان اوبلاک دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که فرصت بازی به لونین در دروازه رئال مادرید برسد و این بازیکن بهترین استفاده را از فرصتی که به دست آورده بود برد و توانست نقش مهمی را در صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدر نشینی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کند.

در حالی که رئال مادرید کپا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته بود تا جای خالی کورتوا را در دروازه این تیم پر کند، این لونین بود که توانست با عملکرد خوبش و با استفاده از لغزش دروازه‌بان اسپانیایی جایش را در دروازه این تیم حفظ کند.

در حالی که در ابتدای فصل گفته می‌شد که احتمالاً این دروازه‌بان اوکراینی در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد او به گوش رسیده بود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که مدیران رئال مادرید پیشنهاد رسمی برای امضای قرارداد جدید را به این ستاره رئال ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که مدیر برنامه او هم به زودی پاسخ لونین را به مدیران این باشگاه اعلام کند و او قرارداد جدیدی را با رئال به امضا برساند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)