Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالله ارجاعی عصر دوشنبه در آیین آغاز مرحله دوم این رزمایش در سبزوار افزود: این مرحله تا عید سعید قربان ادامه دارد و در مجموع ۹۰ هزار بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند خراسان رضوی توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: رزمایش همدلی و احسان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و با هدف رسیدگی به معیشت محرومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد امر معروف و نهی از منکر سبزوار نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در  گام نخست رزمایش همدلی طی ماه مبارک رمضان، سه هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب توزیع کرد.
سید حسین شبیری افزود: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، رب، ماکارونی، روغن، نخود و لوبیا به ارزش هر بسته سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بود که از طریق ۱۱ گروه جهادی که به نام شهدا نامگذاری شده بود بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سبزوار ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار اقشار حاشیه سبزوار اقشار حاشیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»