Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-09@00:21:59 GMT

چرا دست‌های من همیشه عرق می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۰۸۳۳

چرا دست‌های من همیشه عرق می‌کند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، عوامل متعددی در تعریق دائمی دست‌ها نقش دارند. برخی از رایج‌ترین علل این موضوع را می‌توان دیابت، یائسگی / گرگرفتگی، قند خون پایین، تیروئید بیش فعال، حمله قلبی، مشکلات سیستم عصبی و عفونت دانست. در صورتی که هنگام تعریق علائم دیگری مانند لرز، درد در قفسه سینه، حالت تهوع یا تب دارید بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از روش‌ها می‌توانند با تریق دست‌ها مبارزه کنند. برای مثال استفاده از جوش شیرین روشی سریع و ارزان برای کاهش تعریق دست‌ها است. بیشتر افراد یک بسته جوش شیرین در آشپزخانه یا حمام خود دارند. تأثیر جوش شیرین در تمیز کردن و سفید کردن دندان‌ها کاملاً مشهور است، اما ممکن است مطلع نباشید که جوش شیرین به عنوان یک داروی ضد عرق و دئودورانت عمل می‌کند. از آنجا که جوش شیرین قلیایی است، می‌تواند عرق را کاهش داده و باعث شود که عرق به سرعت تبخیر شود.
در صورت ابتلا به هیپرهیدروز، سرکه سیب ارگانیک نیز می‌تواند با تعادل سطح pH در بدن، کف دستان عرق کرده شما را خشک کند. می‌توانید کف دست خود را با سرکه سیب پاک کنید. انجام این کار در شب تا بهترین اثر را خواهد داشت. اضافه کردن برگ مریم گلی به غذای شما یا نوشیدن چای مریم گلی ممکن است تعریق دست را تسکین دهد. همچنین می‌توانید مریم گلی خشک شده را در بسته بندی پارچه‌ای (پاکت) در جیب خود حمل کنید و دست خود را دور آن قرار دهید تا از تعریق جلوگیری شود.
ما در نهایت اگر وضعیت تعریق دستانتان بیش از حد شدید است، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

پربیننده ترین 5نشانه هشداردهنده سلامت آقایان نسخه طبیعی برای دفع سنگ‌های کلیه کرونا چه بلایی سر ریه‌ها می‌آورد؟ برای تقویت ریه چه خوراکی‌هایی بخوریم؟ با این مواد غذایی سیستم ایمنی خود را تقویت کنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پزشک چای درمان قند دیابت تعریق قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت جوش شیرین دست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری کاکا پس از برد شیرین رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ / عکس

اسطوره برزیلی دنیای فوتبال به صعود تیمش به لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

طرفداری | کاکا در واکنش به صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا یک استوری منتشر کرد.

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2-1 مادریدی‌ها به پایان رسید. رئال پس از دریافت گل اول، طی 5 دقیقه کامبک زد و با درخشش به‌یادماندنی خوسلو راهی فینال ومبلی شد.

رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ؛ تولد یک قهرمان در باشگاه معجزه‌ها

تاریخ و زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024؛ جام پانزدهم کهکشانی‌ها یا خداحافظی باشکوه کاپیتان؟

کاکا، ستاره سابق رئال مادرید با انتشار یک استوری به پیروزی شیرین شاگردان آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ و صعود آن‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. کاکا حد فاصل سال‌های 2010 تا 2013 لباس رئال را بر تن کرد. 

کاکا در واکنش به پست رئال مادرید که نوشته پیش به سوی پانزدهمی: 
«بزن بریم»
​​​​​

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • استوری کاکا پس از برد شیرین رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • تغییر چهره بازیگر «شهرزاد» پس از ۹ سال/ عکس
  • هدیه ترش و شیرین مهران غفوریان برای مهران مدیری
  • افزایش پایداری آب شرب در شهرستان عسلویه
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • هدیه نکونام به استقلالی‌ها بعد از برد شیرین
  • رویای شیرین پریشان و دریاچه‌ای که دیگر نیست
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • ننه گلبهار دوستت داریم