Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیلوند از فعالیت ۸۴ آموزشگاه فنی و حرفه ای در بهار سال جاری در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « منصور جلیلوند» در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک این هفته گفت: امید است بتوانیم با فعالیت های خود در این حوزه منشاء خیر در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید، افزود: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری جهش تولید نامیده شده است وظیفه ما این است که با آموزش های مهارتی حلقه اتصال بین صنعت و دانشگاه باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و تعطیلی بسیاری از مراکز اشاره کرد و گفت: در این ایام بسیاری از آموزشگاه های ما نیز تعطیل شده ولی در این ایام در کنار کادر بهداشت و درمان پای کار آمدند و مهارت های خود را در قالب دوخت ماسک و گان در راستای کمک به هموطنان و کادر پزشکی به نمایش گذاشتند.

 

این مقام مسئول به فعالیت 84 آموزشگاه استان در بهار سال جاری اشاره کرد و گفت:  ۲۹۰ هزار ساعت دوره آموزش مهارتی در مراکز فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در مدت مذکور برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه۷8۱ نفر در این مدت در ۱۷ رشته و ۶۷ حرفه آموزش‌های مهارت های لازم را کسب کردند، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۸۰۳ نفر معادل ۲ میلیون ۵۰۰ هزار نفر ساعت در 212 کلاس‌ آموزشی آموزشگاه استان شرکت کردند.

 

مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با بیان اینکه این تعداد در ۳۱ رشته و ۳۰۶ حرفه‌ آموزش های لازم را فرا گرفتند، ادامه داد: ۱۱۱ درصد تعهد این اداره کل در آموزش کسب شده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای استان مرکزی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش (GETEX ۲۰۲۴) که با حضور بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه علمی معتبر از ۳۲ کشور دنیا ازجمله کشور‌های روسیه، هند، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، امارات، اسپانیا و چین که در شهر دبی کشور امارات برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان تنها نماینده ایران، دستاورد‌های سرآمد خود را به بازدیدکنندگان از سراسر دنیا ارائه کرد.

در همین ارتباط، نمایندگان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه با معرفی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان غیر ایرانی حاضر در نمایشگاه، مذاکرات سازنده‌ای با دانشگاه‌های حاضر برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام تحقیقات علمی مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجو داشتند. همچنین با چندین مؤسسه بین‌المللی اعزام دانشجو برای تحصیل متقاضیان غیر ایرانی در واحد نجف‌آباد مذاکرات مختلفی صورت پذیرفت.

در این رویداد بین‌المللی، مسئولان مختلف کشور امارات با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین توانمندی‌های دانشگاه توسط نمایندگان حاضر در غرفه مطلع شدند. 

به گزاش آنا،‌ در این نمایشگاه، ۹ واحد دانشگاهی نجف‌آباد، امارات، مشهد، اصفهان، اهواز، علوم پزشکی، قزوین، تهران جنوب و علوم و تحقیقات به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • ببینید | بارش شدید باران و جاری‌شدن روان‌آب در جای‌جای استان مرکزی
  • فیلم/بارش شدید باران و جاری‌شدن روان‌آب در جای‌جای استان مرکزی