Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@16:48:55 GMT

بهنوش طباطبایی د‌ختر ۲۰ ساله دارد؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۲۲۴۹

بهنوش طباطبایی د‌ختر ۲۰ ساله دارد؟ + عکس

طباطبایی که ۳۹ ساله است تصویر دختر جوانی با نام کیمیا را منتشر کرده و تولد او را تبریک گفته است. نکته جالب در کپشن این پست، تأکید بهنوش طباطبایی روی واژه "دخترم" است که همین موضوع باعث شده برخی از طرفداران بهنوش خانم خیال کنند کیمیای جوان حدوداً ۲۰ ساله دختر بهنوش طباطبایی است.

​جز اندکی از فالوور‌های خانم طباطبایی که احتمالا از خویشاوندان او هستند و می‌دانند کیمیا خواهرزاده بهنوش است، سایر هواداران به تعجب از بهنوش پرسیده‌اند چطور دختری جوان داشته و آن‌ها هرگز متوجه نشده‌اند!

در این بین برخی نیز کامنت‌های بامزه‌ای منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلاً کاربری به نام ابوالفضل با اشاره به ازدواج منجر به طلاق شده بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل که تنها چند سال از آن می‌گذرد، نوشته است: "یعنی دختر مهدی پاکدله؟ " یا کاربری به نام رضا نوشته: "خوشگلترین مادر و دختر ایران با اختلاف" View this post on Instagram

. کیمیا ! دخترم در این روزگار عجیب و غریب دیدن روی ماه تو برام یه دنیا آرامشه تولدت مبارک دختر مهربون من

A post shared by Behnoush tabatabaei (@behnoushtabatabai) on Jul 16, 2020 at 7:33am PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بهنوش طباطبایی پارسی خبر بازیگر سینما و تلویزیون بهنوش طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است