Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال ۱۳۹۰ در پی وقوع نزاع دسته جمعی در روستای گل سلیمان‌آباد شخصی به قتل رسید و پس از رسیدگی‌های قضایی رای دادگاه مبنی بر اجرای حکم قصاص صادر شد.

وی بیان کرد: با تلاش همکاران شورای حل اختلاف، وساطت ریش‌سفیدان و نفوذ افراد محلی رضایت اولیای دم برای گذشت از اجرای این حکم گرفته شد و امروز قاتل ۴۴ ساله با رضایت خانواده مقتول دوباره به زندگی برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری میاندوآب با تاکید بر داشتن روحیه صلح و سازش در جامعه گفت: مردم به ترویج و اشاعه فرهنگ گذشت و بخشش در جامعه اهتمام داشته باشند زیرا این امر به وفور در آموزه‌های اسلامی تاکید شده است.

حجت‌الاسلام گل‌حسینی با قدردانی از خانواده مقتول به خاطر گذشت از حق خود افزود: در قرآن کریم نیز به مساله قصاص اشاره شده است.

یکی از برادران مقتول نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: بخشش این فرد، جزء وصیت‌های پدر مرحومم بود که اکنون با عمل به آن، احساس راحتی می‌کنم.

امسال این سومین مورد گذشت و بخشش در مورد پرونده‌های قصاص است که نظر اولیای دم توسط معتمدان و ریش سفیدان این شهرستان با همکاری اداره دادگستری جلب شده ‌است؛ طی سال گذشته نیز ۱۲ مورد پرونده قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف میاندوآب به صلح و سازش و گذشت منجر شده بود.

برچسب‌ها دادگستری میاندوآب قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری میاندوآب قوه قضاییه دادگستری میاندوآب قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان

عضو شورای شهر تهران در توییتی از تصمیم شهرداری تهران برای اعدام درختان پارک لاله خبر داد.

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در توییتی نوشت: ‏مردم شریف تهران؛ جمعی از همکاران شورا با اقدامات پر حاشیه ‎زاکانی مخالف‌اند و اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد.

ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان و فضای سبز اشتباه است.

دیگر خبرها

  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • لبه تیغ
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان