Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@04:57:45 GMT

اهدای بیش از ۷۰۰ جلد کتاب به دانش آموزان هرمزگانی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۲۴۱۷

اهدای بیش از ۷۰۰ جلد کتاب به دانش آموزان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان انجمن‌های مطالعات برنامه درسی هرمزگان در قالب رزمایش همدلی ۷۵۲ جلد کتاب درسی به ارزش ۲۳ میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

عضو هیات مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی هرمزگان با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: این طرح به منظور تامین کمک هزینه و تهیه ی کتب درسی و کمک آموزشی دانش آموزان کم بضاعت و ایتام در این استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم رهبر با بیان اینکه برای تهیه این کتاب ها ۲۳ میلیون تومان هزینه شده است ، افزود: برای همراهی در این امر خداپسندانه هنوز دیر نشده و می توانید، کودکان هرمزگانی بیشتری را حمایت کنید و به مهر برسند.

وی ادامه داد: به همت‌، یاری و همراهی شما به این انجمن‌ کتاب های اهدا شده در شهرستان های مختلف از جمله جاسک‌، میناب‌، رودان‌، بشاگرد و بندرلنگه به دست دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

رهبر خاطرنشان کرد: در حال حاضر هدف ما کمک به دانش آموزان نیازمنده و این طرح با نام رها برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان استان در حال اجرا است و مشارکت مردم در ارائه خدمات فرهنگی در کاهش فقر و محرومیت خانواده ها نقش موثری دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام هرمزگان، حمید باسره اظهار داشت: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمند سازی خانواده‌ها نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است که کمیته امداد هرمزگان نیز در همین راستا طی سال ۱۴۰۲ تعداد چهار هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اهدا کرده است.

باسره با بیان اینکه بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است، افزود: به منظور تأمین این تعداد جهیزیه برای نوعروسان هرمزگانی، در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم استان در قالب (صدقات، نذورات، زکات و…) تأمین شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی نظیر: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه‌های زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترکشان به این عزیزان اهدا شده است.

کد خبر 6096936

دیگر خبرها

  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان