Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تمام مناطق ارتفاعات جهان نما برای پیدا کردن سها رضانژاد را گشت‌زنی کردیم به طوری که حدود ۱۷۰ نیروی انسانی طی این مدت برای پیدا کردن این کوهنورد گمشده بسیج شدند اما نتیجه‌ای به دست نیامد. - اخبار استانها -

محمدعلی هروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گرگان در خصوص آخرین اقدامات برای جستجوی «سها رضانژاد» دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما کردکوی اظهار داشت: طی 10 روز اخیر از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای عملیات تجسس استفاده کردیم و روزانه 6 تیم در منطقه برای پیدا کردن فرد گمشده فعالیت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار گلستان: سناریوهای دیگر در پرونده دختر گمشده در "جهان‌نما" بررسی می‌شوداعزام یک گروه به ارتفاعات "جهان‌نما" برای یافتن اثری از دختر گمشده؛ لیدرهای گروه در مراجع قضائی پاسخگو باشند‌جست‌وجوی بدون نتیجه برای یافتن سها رضانژاد در ‌«‌جهان‌نما» / احتمال سقوط ‌‌و آسیب از سوی حیوانات ‌‌رد شد

وی افزود: بیش از 10 بار مناطق مختلف ارتفاعات جهان نما را پیمایش کردیم و تمام مناطقی که نیاز به بررسی داشت را گشت‌زنی کردیم به طوری که حدود 170 نیروی انسانی طی این مدت برای پیدا کردن فرد گمشده بسیج شدند.

هروی ادامه داد: مناطقی که قابل دسترسی نبود را از طریق نیروهای مردمی و کوهنوردان بررسی کردیم و تمام صعودها و فرودها را در مناطقی که نیاز بود انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان هلال احمر که جارو زدن منطقه بود را انجام دادیم که متاسفانه هیچ نشانی از فرد گمشده پیدا نکردیم و اکنون بخش‌های دیگر فعالیت‌ها را ادامه خواهند داد و امیدواریم منجر به کسب نتیجه شود.

انتهای پیام/588/ش

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... عملیات جستجو و نجات دختر گمشده در "ارتفاعات جهان‌نما" ادامه دارد+ تصاویر آخرین جزئیات عملیات جستجو برای یافتن دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما؛ پهبادها و آفرودسواران هم دست به کار شدند+ تصاویر سومین روز از عملیات جستجو/ تلاش‌ها برای یافتن دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان‌نما ادامه دارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتفاعات جهان نما برای پیدا کردن دختر گمشده برای یافتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند و نیروهای این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام شده است.

حسین سرباز رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از غرق‌شدگی دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه خبر داد.

وی افزود: هم اکنون پس از دریافت خبر غرق‌شدگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه، بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 748140

دیگر خبرها

  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است