Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش #غدیر که به مناسبت عیدغدیر خم و به همت کانون علمدار کربلای مسجد سقاخانه در زنجان راه اندازی شده است، جهانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بهلول حبیبی یکی از مداحان زنجانی در کانون علمدار کربلا، به مناسبت عید سعید غدیر خم پویشی به نام پویش غدیر را راه اندازی کرده است که مخاطبانی از اقصی نقاط جهان به این پویش پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حبیبی در این راستا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، پویش غدیر امسال برای اولین بار در سطح جهان برگزار می شود و در مدت 40 روز از آغاز این پویش در پایتخت شور و شعور حسینی، مخاطبان بسیاری از اقصی نقاط کشور، مستندات و جملات خود را با زبان های مختلف به این پویش ارسال می کنند.

 

وی ادامه داد: مستندات دریافتی در پویش# غدیر از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، اکران، ازبکستان، هند، پاکستان، عراق، آمریکا و ... کشورهای دیگر است که هریک به زبان خود ارادات خود به امام علی(ع) اعلام کردند.

 

حبیبی با بیان اینکه طبق رایزنی های انجام شده با جامعه المصطفی قم، مقرر بود مراسمی با حضور علما و بزرگان کشورهای مسلمان در این خصوص برگزار شود، گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا موجب شد تا این برنامه منتفی شود.

 

این مادح اهل بیت عصمت و طهارت زنجانی با بیان اینکه مراجع و بزرگان دینی هم به این پویش پیوسته اند، گفت: پویش جهانی غدیر خم یک ابتکار نو است که تلاش می کند تا واقعه غدیر را در سطح جهان و به تمام مردم معرفی کنیم.

 

به گفته وی، در این پویش مستندات افراد در قالب فیلم و تصویر به زبان های گوناگون و با عبارت های مختلف «من غدیری هستم»«ما غدیر را جهانی خواهیم کرد» منتشر می شود.

 

حبیبی به اهداف برگزاری این پویش اشاره کرد و گفت: ما شیعیان واقعه محرم را زنده نگه داشته ایم ولی به واقعه غدیر توجه کمتری شده است، غدیر 1400 سال است که مظلوم واقع شده است از اینرو تلاش می کنیم تا این واقعه را در جهان زنده نگه داریم.

 

این مادح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با بیان اینکه این پویش عکس العمل وهابیت را در پی داشت، گفت: مقدمه ظهور امام زمان(عج) در سایه زنده نگه داشتن واقعه غدیر است.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه مسئولان زنجان هیچ حمایتی از این پویش نداشتند، از عموم مردم درخواست کرد برای زنده نگه داشتن واقعه غدیر به پویش#غدیر ملحق شوند.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون علمدار کربلا عید سعید غدیر خم واقعه غدیر زنده نگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از جنجال‌های رخ داده پیرامون بازی برگزار نشده استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز، کمیته انضباطی حکم به برگزاری مجدد این مسابقه داد و در ادامه نیز حکمی علیه استقلال خوزستان، به عنوان بهره بردار استادیوم غدیر صادر گردید.

در واقع در این حکم اعلام شده بود که استقلال خوزستان در عدم برگزاری این مسابقه مقصر تشخیص داده شده و آبی پوشان باید جریمه سنگین 350 میلیونی نیز پرداخت کنند.

در این حکم آمده بود: رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره‌بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه، از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

این در حالی است که امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در مصاحبه‌ها و مواضعی که این باشگاه در هفته‌های اخیر گرفته بود، بر همکاری‌های قبلی خود با استقلال آبی پوش ملاثانی تأکید کرده بود و اینکه آبی‌ها بارها با دیگر تیم این استان همکاری داشته‌اند.

در شرایطی که فولاد خوزستان میزبانی یک بازی استقلال ملاثانی را در این فصل برعهده داشت و در جام حذفی پذیرای بازی با سپاهان بود، حالا هم باشگاه استقلال خوزستان تصویری از مسابقاتی که ورزشگاه غدیر را در اختیار استقلال آبی پوش ملاثانی قرار داده، منتشر کرده و مدعی شده که حکم صادره از سوی کمیته انضباطی برای پرداخت 350 میلیون جریمه، جای بازنگری دارد.

دیگر خبرها

  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۲۴
  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • معلم علمدار مبارزه با جهل و معمار هویت کشور است
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد