Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کارشناس گرافیک جنسیت: آقا محل فعالیت: اصفهان میزان سابقه: حداقل 1 سال مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس متعهد و مسئولیت پذیر دارای روحیه تیمی آشنا به UI و UX آشنا به نرم افزار Adobexd or figma آشنا با نرم افزارهای Photoshop و Illustrator آشنا به برنامه نویسی #C کارشناس طراحی صنعتی جنسیت: آقا محل فعالیت: اصفهان میزان سابقه: حداقل 1 سال مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس متعهد و مسئولیت پذیر دارای روحیه تیمی آشنا به ساخت پروتوتایپ آشنا به UI و UX آشنا به نرم افزار Adobexd or figma آشنا با نرم افزارهای Photoshop و Illustrator  کارشناس نرم افزار جنسیت: آقا محل فعالیت: اصفهان میزان سابقه: حداقل 1 سال مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس متعهد و مسئولیت پذیر دارای روحیه تیمی آشنا به شبکه آشنا به تست نرم افزار آشنا به برنامه نویسی #C آشنا به design pattern از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم مشخصات و سوابق خود را با ذکر ردیف استخدامی در موضوع ایمیل به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در موضوع ایمیل حتما ردیف استخدامی ذکر گردد. اطلاعات تماس ایمیل khosravi.m@entekhabgroup.com پربیننده ترین استخدام تحلیلگر بورس در گروه دانش بنیان نرم‌افزاری پارت استخدام کارشناس کنترل پروژه در نمایندگی یک شرکت خارجی در تهران استخدام مهندس عمران در یک شرکت در اصفهان استخدام کارمند فروش، کارمند بازرگانی خارجی، منشی در تهران استخدام کارشناس بازرگانی و صادرات در گروه بازرگانی چناران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان، فناور، دانشجویان، استادان و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت دردانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.


کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محور‌های برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.


 این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهر‌ها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.


ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام