Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ویسی عنوان کرد، نبرد در انتهای جدول حساس است اما نباید به صحبت ‌های حاشیه ای توجه شود.

عبدالله ویسی سرمربی پیکان درباره وضعیت تیمش و ادامه بازی های لیگ برتر صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، عبدالله ویسی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال پیکان گفت:

بعد از تعطیلات که به وجود آمد تیم ما روند خوبی را در پیش گرفت شرایط تیمی ما بسیار خوب بود چون بازیکنان فراموش کرده بودند که تیم در انتهای جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه از ۴ بازی ۷ امتیاز گرفتیم که این موضوع برای ما قابل احترام و خوب است. ما باید در بازی‌های آینده ۳ امتیاز دیگر بگیریم تا بتوانیم به روند رو به جلوی خودمان ادامه بدهیم.

وی افزود:

شرایط در انتهای جدول بسیار حساس است اما این گونه نیست که برخی می گویند که داوران چیدمان می کنند تا یک تیم سقوط کند و یک تیم بماند. ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم من به عنوان مربی اگر تیمم ببازد شکست را با حرف‌های این چنینی توجیه نمی‌کنم.  همیشه سعی کردم تیمم فقط فوتبال بازی کند یادم می‌آید زمانی که سرمربی استقلال خوزستان بودم می‌گفتند نمی‌گذارند قهرمان بشویم اما با قدرت بازی کردیم و قهرمان شدیم یا بعد از آن در صبای قم هم می‌گفتند اجازه نمی دهند سهمیه آسیا بگیریم اما تلاش کردیم و سهمیه آسیا را گرفتیم الان هم شرایط همین گونه است ما اگر گل بزنیم قطعا پیروز میدان می‌شویم و چه کسی می‌تواند جلوی ما را بگیرد شاید اشتباهات داوری مثل دیدار ذوب آهن و ماشین سازی فاجعه باشد اما این که بگویند از قبل برنامه ریزی شده است من قبول ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه اضافه کرد:

این گونه مسائل را نباید در ذهن بازیکنان تلقین کنیم چون آنها با خودشان فکر می کندن شاید ماجرای وجود ندارد که تیمی نتیجه می‌گیرد و یا نتیجه نمی‌گیرد همه باید برای فوتبال تلاش کنیم ما به عنوان مربی وظیفه داریم تیممان را طوری هدایت کنیم که در زمین مسابقه پیروز باشد. اگر بازی‌هایمان را ببریم پیکان سقوط نخواهد کرد همه تیم‌ها این شرایط دارند اگر پیروز شوند چه کسی می‌تواند جلوی سقوط آنها را بگیرد.

ویسی به شرایط کرونایی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت:

از همان روز اول که این بیماری شیوع پیدا کرد من گفتم که لیگ را تعطیل کنید الان هم همان نظر را دارم در این شرایط نباید فوتبالی برگزار بشود واقعا نمی‌دانم چه کسی پشت این قضیه ایستاده تا بازی‌ها برگزار بشود. شما ببینید در این شرایط وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می‌شود باشگاه از نظر مالی چقدر زیان می‌بیند چون باشگاه هزینه کرده است تا از آن بازیکن بهره ببرد اما آن بازیکن به خاطر شرایطی که موجود است مصدوم می‌شود و کنار می‌رود یا کرونا می‌گیرد و باید چند هفته از تیم دور باشد. به نظر من مسئولان فوتبال ایران باید در این زمینه بهتر فکر می‌کردند. وقتی یک تیم ۵ بازیکن کرونایی داردو آنها را کنار می‌گذارد واقعا ظلم است که بیاید و  فوتبال بازی کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عبدالله ویسی چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود

به گزارش «تابناک»، به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم.

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود