Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا که روز گذشته برگزار شد، پیشنهاد اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ "هانگژو" چین توسط رییس فدراسیون تکواندو کشورمان مطرح شد. تاریخ انتشار: 10:45 - 31 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۹۴۹۵

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور کی سوک لی رییس و سیدمحمد پولادگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و سایر اعضاء روز گذشته (دوشنبه) به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سیدمحمد پولادگر، نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و رییس فدراسیون تکواندو کشورمان پیشنهاد داد همانند بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که مسابقات پومسه در آن برگزار شد؛ در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ "هانگژو" چین نیز این رقابت‌ها انجام شود.

اعضا شورای اتحادیه تکواندو آسیا از پیشنهاد رییس فدراسیون تکواندو کشورمان استقبال کرده و قرار شد کشور‌های عضو این موضوع را از طریق کمیته ملی المپیک خود پیگیری کرده تا موافقت شورای المپیک آسیا را برای اضافه شدن این رشته به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اخذ نمایند.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیا از تاریخ ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ در "هانگژو" چین برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ - جاکارتا نیز پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار شاهد برگزاری رقابت‌های پومسه بودیم که مرجان سلحشوری و کوروش بختیار موفق شدند دو مدال نقره این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: ایران میزبان سه رویداد معتبر بین‌المللی ۲۰۲۱ در تکواندو شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو تکواندو فدراسیون تکواندو فدراسیون تکواندو کشورمان اتحادیه تکواندو آسیا بازی های آسیایی ۲۰۲۲ بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که سعید مومنی سنگربان قزوینی را در قفس توری خود داشت در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا مقابل کویت با چهار گل به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

مومنی در این دیدار به خوبی از چهارچوب دروازه تیم ملی محافظت کرد و بارها بازیکنان کویت را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت.

دروازه بان باتجربه کراپ الوند با بازی های خوب خود اعتماد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی را جلب کرده و ممکن است در ادامه نیز در ترکیب قرار بگیرد.

مومنی و هم تیمی هایش حالا برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن کاپ هم قسم شده اند تا قهرمانی را از سامورایی ها پس بگیرند.

این درحالیست که ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان شگفتی ساز حذف شد و این کار را برای سعید و رفقا به مراتب راحت تر می کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در سال ۲۰۲۲ و دوره قبلی در فینال مقابل ژاپن با نتیجه سه دو شکست خورد و از قهرمانی بازماند، می خواهد دوباره قهرمان شود و در آسیا آقایی کند.

سالنی بازان کشورمان در بازی نخست دور گروهی با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را از پیش رو برداشتند و در دومین دیدار خود در این تورنمنت توانستند در یک بازی سخت و نفس گیر با حساب ۵ بر ۳ بر بحرین غلبه کنند.

این تیم در دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت وقت تهران باید به مصاف قرقیزستان برود.

این رقابت‌ها که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و ۴ تیم نخست به جز ازبکستان میزبان که مستقیم صعود می کند در جام جهانی حضور خواهند یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899012

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا