Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته بیست‌ و ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد رفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، هفته یازدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنج‌شنبه 2 مرداد ماه با برگزاری 7 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وششم، باید به مصاف فولاد خوزستان برود. دیداری سخت و 6 امتیازی که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزارکننده، برای تیم‌های استقلال، شهرخودرو، صنعت‌ نفت و حتی سپاهان و تراکتور حائز اهمیت بوده و می‌تواند تنور لیگ را در هفته‌های پایانی داغ‌تر کند.

سبزپوشان اصفهانی در شرایطی راهی اهواز می‌شوند که هفته گذشته در یک بازی پر حرف و حدیث مقابل ماشین‌سازی شکست خوردند.

فولادی‌ها نیز هفته گذشته مقابل پرسپولیس صدرنشین شکست خوردند و برای ماندن در کورس سهمیه چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند.

تقابل ذوب‌آهن و فولاد را می‌توان به نوعی فینال نیم‌فصل دوم به شمار آورد؛ پرسپولیس برای تثبیت قهرمانی تنها به 2 امتیاز دیگر نیاز دارد و فولاد با توجه 2 بازی عقب افتاده‌اش تنها تیمی است که در صورت پیروزی در تمام بازی‌های باقی‌‌مانده و امتیاز از دست دادن سرخ‌های پایتخت، از شانس اندکی برای قهرمانی برخوردار است و ذوب‌آهن در صورت پیروزی مقابل فولاد عملاً قهرمانی پرسپولیس را تثبیت می‌کند و علاوه بر آن شانس دیگر تیم همشهری‌اش سپاهان را برای کسب سهمیه افزایش خواهد داد.

ذوب‌آهن در 2 بازی گذشته روند رو به رشدی را شروع کرده است؛ شاگردان بوناچیچ بعد از شکست سنگین مقابل پیکان، نمایش چشم نوازی مقابل شاهین ارائه دادند و پیروزی ارزشمندی را کسب کردند؛ در بازی مقابل ماشین‌سازی نیز علی‌رغم شکست بازی باکیفیت و تماشایی را به نمایش گذاشتند.

اوج‌گیری دوباره بازیکنان هجومی این تیم از جمله اسماعیلی‌فر، مهدی‌پور، پهلوان و درخشش ایوان مارکوویچ شرایط سبزپوشان را در فاز هجومی بهبود بخشیده و بازگشت دارکو بییدوف نیز دست لوکا را برای تغییرات مدنظرش باز گذاشته است.

سبزپوشان اصفهانی در فاز دفاعی و پس از تغییرات مدنظر بوناچیچ از شرایط بهتری برخوردار هستند، با این حال اشتباهات مرگبار و خطاهای بی‌مورد مدافعان ذوب‌آهن می‌تواند برای این تیم دردسرساز شود.

یکی از چالش‌های اصلی بوناچیچ در این دیدار پر کردن خلأ حدادی‌فر خواهد بود، کاپیتان خوش‌اخلاق ذوبی‌ها که با اخراج هفته گذشته مقابل فولاد غایب است، نقش محوری در طراحی حملات ذوب‌آهن دارد و بوناچیچ باید برای پر کردن این خلأ فکری کند.

ذوب‌آهن مقابل فولا کار سختی پیش‌‌رو دارد؛ سبزپوشان اصفهانی باید مقابل تیمی به میدان برود که از 3 بازی قبلی خود 2 برد و یک شکست به دست آورده و با 39 امتیاز در رده ششم جدول جای دارد.

قرمزپوشان اهوازی با شکست مقابل پرسپولیس در هفته گذشته، از جمع مدعیان فاصله گرفتند و با توجه به 2 بازی عقب افتاده‌شان شانس خوبی برای بهبود جایگاه‌شان در جدول و حتی کسب سهمیه آسیایی دارند و همین امر انگیزه آنها را دوچندان کرده است.

فولاد در فصل جاری تیم قدرتمندی است و بازی بسته و تخریبی را به نمایش می‌گذارد. شاگردان نکونام در فاز هجومی شرایط خوبی داشته و در خط میانی و حمله خود بازیکنان با کیفیت زیادی از جمله فرشاد احمدزاده، محمد آبیشک، حسن بیت‌سعید و پاتوسی را در اختیار دارد که می‌توانند برای ذوبی‌ها دردسر ساز شوند.

در فاز دفاعی فولادی‌ها شرایط خوبی دارند و آمار 15 گل خورده نشان‌دهنده عملکرد خوب فولادی‌ها در خط دفاعی است.

بوناچیچ در این دیدار با توجه به بازی در زمین حریف و گرمای طاقت‌فرسای اهواز کار سختی را در پیش دارد. اصلی‌ترین چالش او تزریق آرامش و روحیه و دور‌ کردن استرس از بازیکنان ذوب‌آهن است. امری که اگر در آن موفق شود، امیدواری‌های زیادی را به اردوی سبزپوشان تزریق خواهد کرد.

عذرخواهی سهرابی بابت اشتباهات داوری دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازیگل به خودی ذوب‌آهن در چارچوب دروازه؛ از جدایی محمدباقر صادقی تا جذب مهدی خلیلتصمیم‌گیری درباره داوری دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی در نشست مسئولان داوری با بهاروند و نبی

برترین گلزنان:

لوسیانو پریرا و ایوان مارکوویچ با 5 گل، برترین گلزنان 2 تیم در این دیدار هستند.

محرومان و مصدومان:

در تیم ذوب‌آهن قاسم حدادی‌فر محروم بوده و غایب است اما فولاد با ترکیب کامل در این دیدار حاضر است.

ترکیب احتمالی فولاد:

احسان مرادیان، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد، عباس بوعذار و وحید نامداری.

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:

معراج اسماعیلی، هادی محمدی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی‌مهر، حمید ملکی، مهدی مهدی‌پور، علیرضا منظمی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا عباسی، احسان پهلوان و ایوان مارکوویچ.

سرمربی: لوکا بوناچیچ

برنامه سایر بازی‌های هفته بیست‌ و ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 2 مراد ماه

سپاهان - صنعت‌ نفت آبادان

استقلال - نساجی

شهرخودرو - تراکتور

ماشین‌سازی - گل‌گهر سیرجان

پیکان - پارس جنوبی

شاهین شهرداری‌ بوشهر - سایپا

جمعه 3 مراد ماه

نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس

انتهای پیام/170/ف

R41346/P/S6,51/CT7 بیشتر بخوانید... تمایل تیم فوتبال فولاد برای تمدید قرارداد پریرا نصرتی: پرسپولیس با تیزهوشی خود از سد فولاد گذشت/ رادوشویچ کاملاً حرفه‌ای بوده و پاسخ تمام انتقادات را داده است لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس - فولاد؛ قالب‌گیری جام قهرمانی با فولاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته گذشته ماشین سازی ذوب آهن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی

هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال فردا با برگزاری شش دیدار در شهرهای طبس، خرم‌آباد، اصفهان، خراسان و دهدشت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال فردا _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با برگزاری شش دیدار در شهرهای طبس، خرم‌آباد، اصفهان، خراسان و دهدشت پیگیری می‌شود.

گیتی‌پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر هندبال گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است؛ گیتی‌پسند هفته گذشته میزبان سپاهان نوین اصفهان بود و در ابتدای این دیدار از حریف خود عقب بود، اما در نیمه دوم موفق شد عملکرد بهتری از خود نشان دهد و نتیجه بازی را از آن خود کند.

نیروی زمینی شهید شاملی نیز هفته گذشته میزبان فرازبام خائیز دهدشت بود، نیروی زمینی از ابتدا بازی مالکانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد اختلاف را با حریفش زیاد کند تا به راحتی دو امتیاز این دیدار را در خانه حفظ کند.

زغال‌سنگ طبس - نفت‌وگاز گچساران

در دیگر دیدار این هفته زغال‌سنگ طبس میزبان نفت‌وگاز گچساران است؛ زغال‌سنگ طبس هفته گذشته میهمان مس کرمان بود و در یک بازی حساس و دشوار، با اختلاف مغلوب این تیم شد.

نفت‌وگاز گچساران نیز هفته گذشته میزبان پرواز هوانیروز اصفهان بود، رقابتی نزدیک و پایاپای را از جانب هر دو تیم شاهد بودیم و در نهایت نفت‌وگاز موفق شد با اختلاف یک گل پیروز میدان شود.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - صنعت مس کرمان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر صنعت مس کرمان میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است؛ پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد هفته گذشته میهمان فولاد مبارکه سپاهان بود و در نهایت با اختلاف مغلوب سپاهان شد.

در مقابل تیم صنعت مس کرمان هفته گذشته میزبان زغال‌سنگ طبس بود، مسی‌ها موفق شدند با روند بازی مالکانه خود مقابل زغال‌سنگ پیروز شده و با رکورد دیدارهای بدون باخت خود چند هفته زود از پایان فصل قهرمانی‌شان را در خانه جشن گرفتند.

پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم فولاد سپاهان نوین میهمان پیکان خراسان است؛ پیکان خراسان هفته گذشته میهمان آلومینیوم اراک بود و در طی یک رقابت نزدیک و پایاپای به نتیجه تساوی رضایت داده و امتیاز این دیدار را تقسیم کردند.

سپاهان نوین نیز هفته گذشته میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود، نوینی‌ها با اینکه در ابتدا از حریف خود پیش بودند، اما موفق نشدند نتیجه دیدار را حفظ کنند و در نهایت گیتیزن‌های اصفهانی بودند که پیروز دربی اصفهان شدند.

فرازبام خائیز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر فرازبام خائیز دهدشت میزبان فولاد مبارکه سپاهان است؛ فرازبام که هفته گذشته با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به رقابت پرداخته بود موفق به کسب پیروزی مقابل این تیم نشده بود و با اختلاف امتیاز این دیدار را واگذار کرده بود.

در مقابل سپاهان اصفهان میزبان پلیمر خلیج‌فارس بود و بازی مالکانه و قدرتمندی را از جانب فولاد مبارکه سپاهان شاهد بودیم تا در نهایت با اختلاف بسیار پیروز میدان شوند.

پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک

در دیگر دیدار این هفته پرواز هوانیروز اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است؛ پرواز هوانیروز هفته گذشته میهمان نفت‌وگاز گچساران بود و در یک جدال نزدیک و پایاپای موفق به کسب پیروزی نشد و با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کرد.

آلومینیوم اراک نیز میزبان پیکان خراسان بود و در یک رقابت نزدیک به تساوی در این دیدار رضایت دادند و امتیاز این دیدار را تقسیم کردند.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال گیتی‌پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون (ساعت ۱۵:۱۵) زغال‌سنگ طبس - نفت‌وگاز گچساران (ساعت ۱۶) پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - صنعت مس کرمان (ساعت ۱۶) پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین (ساعت ۱۶) فرازبام خائیز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان (ساعت ۱۶) پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک (نامعلوم)
جدول لیگ برتر هندبال

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت‌وگاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، نفت‌وگاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

کد خبر 750591

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)