Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:54:52 GMT

تعطیلی 4 دفتر خدمات گردشگری در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۴۹۷۳

تعطیلی 4 دفتر خدمات گردشگری در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از رسیدگی به 12 پرونده دفاتر خدمات گردشگری استان خبر داد و گفت: وضعیت حقوقی دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان بررسی و تعیین تکلیف شده و در ادامه با تعطیلی چهار دفتر موافقت شد.

علیرضا بایرام‌زاده با اشاره به تداوم رسیدگی به مسائل و مشکلات دفاتر خدمات گردشگری متضرر از شرایط دوران کرونایی، اظهار کرد: پیرو جلسات کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در راستای رفع مسائل و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، موانع و مسائل جدید طرح‌شده توسط دفاتر خدمات مسافرتی موردبررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، وی گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دنبال شیوع ویروس کووید-19، بر روند فعالیت دفاتر تأثیرگذار بوده و هم‌وطنان محترم را نیز از نسبت قراردادهای مسافرتی تحت تأثیر قرار داده، طی این جلسه 6 مورد از شکایات ثبت‌شده از دفاتر خدمات مسافرتی بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دفاتر خدمات مسافرتی ویروس کرونا اداره کل میراث فرهنگی دفاتر خدمات گردشگری پلمب دفاتر خدمات مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی