Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

پایان اختلاف بوکس و کاراته با ورود صالحی امیری

امروز نشست مشترکی میان روسای این دو فدراسیون و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مشترک که در محل سالن شماره 9 آکادمی المپیک برگزار شد، علاوه بر ریاست کمیته ملی المپیک، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس و سیدعلیرضا محسنی مدیر اجرایی آکادمی ملی المپیک نیز حضور داشتند.

در این جلسه مقرر شد که در گام نخست سالن شماره ۹ آکادمی ملی المپیک به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم شود و پس از آن اقدامات لازم جهت بازسازی و آماده کردن سالن برای استفاده مشترک کاراته‌کاها و بوکسورها فراهم شود.
بدین ترتیب به نظر می رسد پرونده تقسیم این سالن به صورت مشترک بین دو فدراسیون بوکس و کاراته به پایان رسید و به زودی هر کدام از آن ها در بخش مدنظر خود شرایط را برای تمرین ملی پوشان خود مهیا می کنند.

کشتی گیری که کارگر ساختمانی شد

مهدی هدایی که سابقه نایب قهرمانی در مسابقات بین المللی جام یادگار امام(ره) را دارد و سال گذشته هم در لیگ برتر کشتی فرنگی در ترکیب تیم دانشگاه آزاد حاضر بود، در اینستاگرام خود با عصبانیت عکسی از خود منتشر کرده که بازتاب های زیادی در پی داشته است.
این فرنگی کار باتجربه که سال قبل با تیم بازار بزرگ ایران در جام باشگاههای جهان هم حاضر بود، در حالی که امسال هنوز با تیمی برای شرکت در لیگ برتر قرارداد امضا نکرده، تصویری از خود در حال کارگری منتشر کرده و نوشته: «آخر عاقبت ورزش حرفه ای، فوق لیسانس=کارگری».

انتخاب عضو جدید کمیته بازاریابی کمیته ملی المپیک

در حکمی که از سوی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران امضا شد، امیر عرب عضو هیئت رئیسه تکواندو و رئیس هیئت فوتبال کیش به عنوان عضو تازه کمیته بازاریابی کمیته بین المللی المپیک انتخاب شد.
صالحی امیدوار است با انتخاب عرب که سابقه ای طولانی در حوزه تجارت داخلی و خارجی دارد، از نظر مالی شرایط بهتری را برای اداره این کمیته رقم بزند.

میزبانی سه رویداد آسیایی تکواندو به ایران رسید

به گفته روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور کی سوک لی رییس و سیدمحمد پولادگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و سایر اعضاء ظهر امروز به صورت آنلاین برگزار شد.
در این جلسه فدراسیون تکواندو ایران موفق شد جواز میزبانی پنجمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2)، چهارمین دوره رقابت‌های آزاد آسیایی (G1) و یازدهمین جام باشگاه‌های آسیا (G1) در سال 2021 را بدست آورد.

لژیونر ایرانی در تورنمنت فوتبال ساحلی

میلاد عبادی پور که برخلاف سال گذشته، فعلا تنها لژیونر ایرانی در پلاس لیگای لهستان برای فصل پیش رو به شمار می رود، همچنان به کار خود در ترکیب تیم اسکرا بلهاتوف ادامه خواهد داد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران چند هفته ای است راهی لهستان شده و تمرینات خود را با تیم اسکرا آغاز کرده. نکته جالب درباره تمرینات این تیم لهستانی، برگزاری برخی جلسات تمرینی در ساحل است.
چند روز قبل هم میلاد عبادی پور تصویری از خود در حال تمرین در ساحل منتشر کرد. حالا در گفت و گویی که عبادی پور داشته، از حضورش در یک تورنمنت والیبال ساحلی خبر داده است. گرندپری ساحلی «پری زیرو» تورنمنتی است که تیم اسکرا بلهاتوف هم در آن شرکت دارد.

پایان لیگ برتر گلف بدون تعیین قهرمان

مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف گفت: لیگ برتر به خوبی پیش می رفت و سطح بسیار خوبی داشت اما متاسفانه با شیوع کرونا، مسابقات دیگر ادامه پیدا نکرد و اکنون هم به خاطر سلامتی اعضای تیم ها، مسابقات را بدون تعیین تیم های اول تا سوم مختومه اعلام کردیم.
وی افزود: باتوجه به این که بیشتر تیم های شرکت کننده در لیگ برتر گلف از استان خوزستان هستند و این استان نیز در شرایط آب و هوایی مناسبی قرار ندارد، فصل جدید لیگ برتر از سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

دو ملی‌پوش قراردادشان را با سایپا تمدید کردند

به گفته باشگاه سایپا، با نظر کادر فنی تیم والیبال بانوان بزرگسال سایپا پوران زارع بازیکن ملی پوش و با سابقه والیبال قرارداد خود را با این تیم به مدت یک سال تمدید کرد.

مهسا صابری نیز با ۱۳ سال تجربه والیبالی، با تیم والیبال بانوان بزرگسال سایپا قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد. وی سابقه حضور در تیم های پرسپولیس، ذوب آهن، گاز تهران، بانک سرمایه، سایپا تهران و یک سال حضور در لیگ ترکیه را به عنوان لژیونر در کارنامه خود دارد. صابری فصل گذشته با تیم سایپا مقام قهرمانی را نیز به افتخارات خود اضافه کرد.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش‌ها بسته خبری منهای فوتبال والیبال بوکس کاراته کشتی کمیته ملی المپیک تکواندو گلف سید رضا صالحی امیری مهدی هدایی امیر عرب میلاد عبادی پور مهسا صابری پوران زارع

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش ها والیبال بوکس کاراته کشتی کمیته ملی المپیک تکواندو گلف سید رضا صالحی امیری امیر عرب میلاد عبادی پور مهسا صابری کمیته ملی المپیک عبادی پور لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس