Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر انگلیس در ایران از بازگشایی مرکز صدور ویزای این کشور در تهران از یکشنبه بعد خبر داد و تاکید کرد: برای دریافت ویزا نیاز به هیچ واسطه یا دلالی نیست و همه اطلاعات مورد نیاز به‌شکل آنلاین است و هر هفته وقت داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «راب مک‌ایر» با انتشار ویدئویی در حساب رسمی سفارت انگلیس در ایران در اینستاگرام گفت: می‌دانم خیلی‌ها در ایران می‌خواهند با وجود چالش‌های ویروس کرونا به بریتانیا سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی از مردم با ما تماس گرفتند یا در رسانه‌های اجتماعی ما، پیام گذاشتند و درباره زمان بازگشایی مرکز ویزا پرسیدند.

سفیر انگلیس در تهران ادامه داد: به همین خاطر خوشحال هستم اعلام کنم به عنوان بخشی از مراحل بازگشایی مرکز صدور ویزا بریتانیا در سراسر دنیا، مرکز ویزای تهران که در میدان آرژانتین مستقر است، از تاریخ یکشنبه پنجم مرداد ماه دوباره شروع به فعالیت خواهد کرد.

مک ایر با بیان اینکه روند دریافت ویزای انگلیس شفاف و عادلانه است، اظهار داشت: شما باید تمام مدارک مرتبط را ارائه کرده و معیارهای مورد نظر را داشته باشید. برای دریافت ویزا نیاز به هیچ واسطه یا دلالی نیست. همه اطلاعات مورد نیاز به‌شکل آنلاین است و هر هفته وقت داده می‌شود.

این دیپلمات انگلیسی با بیان اینکه هر کس می‌تواند به‌شکل آنلاین برای دریافت وقت ملاقات اقدام کند، تصریح کرد: افرادی که در نظر دارند برای دریافت ویزا اقدام کنند، می‌توانند آخرین جزئیات مربوط به درخواست ویزا، اقدام‌های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا را که برای محافظت هر مراجعه‌کننده و هم کارکنان بخش درخواست ویزا به اجرا گذاشته شده را در وبسایت وی‌اف‌اس دریافت کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: رابرت مک ایر ایران و انگلیس روابط ایران و انگلیس دریافت ویزا برای دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حیاط دولت گفت: دولت وظیفه قانونی و شرعی دارد که محیط بانی کند تا بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه رخ ندهد و گسترش پیدا نکند.

به گفته شهردار تهران، قرارگاه و کارگروهی شکل گرفته و تلاشی در حال انجام است و باید مضاعف شود.

زاکانی تصریح کرد: طرح‌هایی که پلیس انجام می‌دهد، کاملا مورد حمایت ماست و ما هم در جهت همکاری کاملا آماده هستیم.

کد خبر 848323 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها زنان - حجاب شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه