Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه  تحقیق و تفحص از شرکت ایران ترانسفو زنجان پیگیری خواهد شد، گفت: این موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ با جدیت پیگیری و مسئولانی همچون سرپرست وزارت صمت باید در این خصوص پاسخگو باشد. - اخبار استانها -

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، به دیدار روز گذشته خود با سرپرست وزارت صمت اشاره و اظهار داشت: روز گذشته در راستای مشکلات صنایع تولیدی استان همچون کارخانه نخ‌تایر و پارس‌سوئیچ با آقای مدرس خیابانی دیداری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی نسبت به دیدار خود با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه در این دیدار به توافق رسیدیم که مشکلات ارزی این دو کارخانه بزرگ استان حل شد و امیدواریم در آینده نزدیک این توافقات اجرایی شود.

کردستان| مجلس یازدهم برای برخورد با فساد قاطعانه وارد می‌شودتشکیل کمیته ویژه مجلس و دولت برای بررسی زنجیره تولید خودروطرح مجلس برای تولید انبوه مسکن/ 250هزار هکتار زمین حریم شهرها به وزارت راه واگذار شد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گریزی به مشکلات ایران ترانسفو زد و گفت: متاسفانه در گذشته برخی افراد سودجو اقدام به فروش املاک این کارخانه کرده‌اند و قطعا این موضوع را به طور جد پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه  تحقیق و تفحص از شرکت ایران ترانسفو زنجان پیگیری خواهد شد، گفت: این موضوع در کمیسیون اصل 90 با جدیت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| آرزوهای بازیگران تئاتر برای حضور در آوانسن چه زمانی برآورده می‌شود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| آرزوهای بازیگران تئاتر برای حضور در آوانسن چه زمانی برآورده می‌شود؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۲ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها ۵ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ ۶ نهضت سراسری "جهش تولید" در تمام مزارع برنج گیلان اجرایی می‌شود ۷ "مسجد خسرو" اردستان حال و روز خوشی ندارد/ چه کسی پاسخگوی تخریب این بنای ثبت ملی است؟ ۸ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است مهمترین اخبار استانها گزارش|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان / روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی ‌+ فیلم گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد مهمترین اخبار تسنیم برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز ۳۴۲ میلیون دلار در نیما عرضه شد/ کاهش ۴۵۰۰ تومانی قیمت دلار/ ادامه ریزش قیمت‌ ارز در بازار رئیس‌جمهور چین خطاب به محمود عباس: فلسطین مسئله اصلی منطقه است طرح مجلس برای تولید انبوه مسکن/ ۲۵۰هزار هکتار زمین حریم شهرها به وزارت راه واگذار شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران ترانسفو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور

به گزارش «نماینده»، حسینعلی شهریاری در مورد مخالفت نمایندگان مجلس با ارسال گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه، گفت: رئیس مجلس در دی ماه 1402 به مسئولان مربوطه تذکر داد که باید طی دو ماه آینده مشکلات حوزه دارو را حل کنند و پس از طی این مدت کمیسیون را موظف به تدوین گزارشی در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی و قرائت آن در صحن علنی کرد بنابراین کمیسیون گزارش مفصلی را تدوین و در نشست علنی امروز مجلس قرائت کرد.

وی افزود: بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی مشکلات حوزه دارو است زیرا اگر در زمان مناسب منابع لازم را اختصاص می دادند وزارت بهداشت می توانست در این راستا بهتر عمل کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: از دیدگاه ما و مردم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متولی سلامت است و به جای اینکه کمیسیون بهداشت و مجلس به طور مداوم به دنبال پیگیری این مسائل باشند مسئولان وزارت بهداشت باید به صورت جدی این مسائل را پیگیری کنند.

شهریاری یادآور شد: در نهایت در نشست امروز موضوع ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه رای گیری و مورد مخالفت نمایندگان مجلس قرار گرفت البته معتقدم به طور معمول گزارشاتی که توسط مجلس به قوه قضائیه ارسال می شود نتیجه و بازخوردی نداشته است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نگران تامین داروی بیمارانشان هستند و از سویی برخی، مجلس به ویژه کمیسیون بهداشت را مسبب این مشکلات می داند بنابراین ما به وظیفه خود عمل و این گزارش را برای قرائت در صحن علنی آماده کردیم و امیدواریم مسئولان مربوطه به وظیفه خود برای رفع مشکل کمبود دارو و شیرخشک عمل کنند.

دیگر خبرها

  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور