Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پس  از حضور در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه سوالاتی را در راستای دلسوزی برای اوضاع کشور و همچنین نگرانی از خیز مجدد کرونا در برخی از استان‌ها مطرح کردند. ارتباط ما با نمایندگان مجلس همراه  با تعامل، همدلی و صممیت بوده و تمامی صحبت‌ها صحیح بود و ما هم در رفع این نگرانیها  صحبت‌هایی را بیان کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : مقرر شد کمیته مشترکی با حضور برخی از معاونین وزارت بهداشت در کمیسیون بهداشت درمان مجلس تشکیل شود تا مسائل  مربوط به کرونا را به عنوان یک اتاق فکر بررسی کنند. بی‌تردید هر دستورالعملی که از سوی این کمیته برای برون رفت از بحران فعلی تهیه شود، حتما مورد توجه وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی از نمایندگان هم در خصوص کمبودها بهداشتی و درمانی در بعضی از مناطق اظهار نگرانی کرده که در اسرع وقت جبران خواهد شد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کمیته مشترک مجلس و دولت صدای ایران وضعیت کرونایی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه درباره وضعیت بحرانی دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه هشدار داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در این باره آمده است: با آغاز فصل گرما مخازن و انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی در کل نوار غزه به دلیل کمبود سوخت برای راه اندازی تجهیزات سرمایشی، وضعیت بغرنجی پیدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به گرمای شدید هوا، داروها در معرض خطر فاسد شدن قرار گرفته و برای رفع این مساله باید واردات سوخت به نوار غزه در اسرع وقت انجام شود.

وزارت بهداشت فلسطین در پایان از نهادهای بین المللی و بشردوستانه درخواست کرده است که به سرعت در این موضوع وارد عمل شده و از وقوع بحران دارویی در غزه جلوگیری کنند.

کد خبر 6092113 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد