Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی نافچی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان افزود: این استان علاوه بر پایلوت انجام تست‌های سرپایی از هتل‌ها نیز به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی استفاده کرد و با همکاری اداره کل ورزش، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، سالن های ورزشی نیز به همین منظور تجهیز شد.

وی اظهار داشت: امروز آزمایش های سرولوژی در زنجان انجام می شود تا با احصاء مقاومت و ایمنی بدن بتوان میزان مقاومت مردم در این حوزه را بیشتر کرد و به همین منظور مداخلات لازم از سوی تیم پزشکی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در استان زنجان برای کنترل و مهار بیماری ویروس کرونا صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر این سومین هفته است که بطور متوالی محدودیت‌های کرونایی را بر اساس مصوبات ستاد کرونایی کشور و زنجان، اعمال می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: شیوع کرونا در این استان نسبت به سایر استان های ایران با ۲ هفته تاخیر صورت گرفت و این فضا فرصتی شد تا تجهیزات و تخت های بیمارستانی را به منظور مقابله با این ویروس، توسعه و گسترش دهیم.

مرادی افزود: زنجان قبل از شیوع ویروس کرونا، دارای ۳۵ تخت آی سی یو ‌بود اما اکنون به ۹۰ مورد رسیده و تعداد تخت های بیمارستانی نیز از ۹۰۰ به یک هزارو ۹۰۰ تخت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از این تخت‌های بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است، تصریح کرد: وقتی زنجان درگیر این بیماری شد از کپسول‌های اکسیژن بلند برای درمان و بهبود حال بیماران استفاده می‌شد اما در حال حاضر شهرستان زنجان از وجود چهار دستگاه هواساز و اکسیژن ساز و سایر شهرستان ها نیز از وجود سه دستگاه، بهره‌مند هستند.

مرادی به رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت های فردی به منظور مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: مهرماه امسال ممکن است به علت برودت هوا، بیماری آنفلوانزا را نیز در کنار ویروس کرونا داشته باشیم که باید برای مقابله با این بیماری نیز آماده باشیم.

برچسب‌ها کرونا استانداری زنجان زنجان سازمان جهانی بهداشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استانداری زنجان زنجان سازمان جهانی بهداشت کرونا استانداری زنجان زنجان سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های مجله ادبی ناداستان و پایگاه خبری رویداد۲۴ با حضور اعضای منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اکبر نصراللهی؛ سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی اظهار کرد: اتهام محمد حیدری؛ مدیرمسئول رویداد 24 در شکایت مهدی قدیمی؛ مدیرعامل شرکت واسپاری ملت "نشر مطالب خلاف واقع" در مطلبی با عنوان حقوق 170 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت با دستور مدیر بانک ملت! در نوزدهم تیر 1402 بود که در آن گفته شده است «مهدی قدمی» مدیرعامل شرکت واسپاری ملت، از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت، «نجومی بگیر» است.

وی افزود: هیئت منصفه بعد از شنیدن دفاعیات متهم محمد حیدری؛ مدیرمسئول رویداد 24 را با اکثریت آراء مجرم دانست و مستحق تخفیف ندانست.

نصراللهی ادامه داد: پرونده دیگری که مورد بررسی گرفت مربوط به آرش صادق‌بیگی؛ مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی؛ سردبیر مجله مذکور به اتهام اشاعه منکرات و اشاعه تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی بود که هیئت منصفه در این پرونده هم با اکثریت آرا متهمان را مجرم شناخت اما مستحق تخفیف دانست.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات محمد حیدری؛ مدیرمسئول رویداد 24، آرش صادق‌بیگی؛ مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی؛ سردبیر مجله مذکور که به ریاست قاضی کریمی در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقباً صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی