Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای راه اندازی طرح شمیم به تمام مراکز اوقاف به صورت رسمی ابلاغ شده است، افزود: استفاده از ظرفیت اماکن مذهبی و امامزادگان در قالب اجرای کارآفرینی و ایجاد اشتغال یکی از مسایل مهم و مورد توجه مقام عظمای ولایت نیز هست که امسال را سال جهش تولید نام گذاری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به همین منظور با سازمان هایی همانند سازمان فنی و حرفهای و دیگر نهادهایی که در بحث آموزش، اشتغال خانگی و کارهای فردی تجربه دارند تبادل نظر و هماهنگی های لازم به انجام رسیده است تا بتوانیم هرچه سریعتر موضوع آموزش در مکان های مذهبی را راه اندازی کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف همچنین با اشاره به انجام فازهای بعدی برای آموزش دیدگان آینده در قالب حمایت از آن‌ها گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته در فاز بعدی حمایت از افراد آموزش دیده ایجاد نمایشگاه و بازاریابی از دیگر اقدامات جدی ما خواهد بود.

عادل در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دیگر اقدامات حوزه فرهنگی اوقاف گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بسته اهدایی در قالب ۲۶۰ هزار بسته معیشتی شامل مایحتاج عمومی و مابقی به صورت بسته های بهداشتی به ارزش تقریب ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان به خصوص خانواده های حاشیه نشین توزیع شده است.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف نیز پیش تر از شناسایی ۲۵۰ هزار خانواده نیازمند و آسیب‌ دیده در قالب توزیع بسته های معیشتی در بین این خانواده ها به مناسبت دهه کرامت خبر داده بود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احدی بعدازظهر شنبه در همایش آموزشی – توجیهی حجاج استان اردبیل در مصلی اردبیل اظهار کرد: این حجاج در قالب ۷ کاروان روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه راهی سرزمین وحی خواهند شد که امسال عزیمت کاروان حجاج از فرودگاه اردبیل به صورت مستقیم به فرودگاه مدینه خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل خاطرنشان کرد: امروز در قالب همایش توجیهی – آموزشی سعی کردیم تا حجاج را بیشتر با مناسک و آداب حج آشنا کنیم که شامل انجام طواف، اقامه نماز در مکان های معنوی و همچنین انجام اعمال سعی بین صفا و مروه بود.

احدی گفت: دوره های آموزشی متنوعی در شهرستان ها برگزار شده و ما به صورت تجمیعی و متمرکز امروز شاهد برگزاری این دوره معنوی بودیم.

وی افزود: زمان بازگشت حجاج از طریق فرودگاه جده به اردبیل ۱۵ و ۱۶ تیرماه خواهد بود که امیدواریم با صحت و سلامتی حجاج ابراهیمی حج تمتع را به جای آورده و به اردبیل بازگردند.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل ادامه داد: تا اسفندماه مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی حجاجی که سال های ۸۵ و ۸۶ ثبت نام کرده بودند انجام شد تا ما آمادگی خود را برای اعزام حجاج اعلام کنیم.

احدی تصریح کرد: با حضور روحانیون ۷ کاروان اعزامی به حج از استان اردبیل تلاش مان بر این است تا هماهنگی بیشتر با زائران انجام شده و به دور از هرگونه کوتاهی و خطا بتوانیم حج باشکوهی را با همراهی حجاج به انجام برسانیم.

کد خبر 6096555

دیگر خبرها

  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند