Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:27:07 GMT

سرعت برطرف کردن موانع تولید در کاشان افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۶۱۲۵

سرعت برطرف کردن موانع تولید در کاشان افزایش یابد

گروه استان‌ها - کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کاشان با حضور فرماندار کاشان و تولیدکنندگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشان با حضور علی اکبر مرتضایی، فرماندار کاشان، مجید برازنده، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان و برخی دیگر از معاونان فرماندار و روسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از تولیدکنندگان در این کار گروه مشکلات واحدهای تولیدی خود را مطرح و به منظور رفع این مشکلات بحث و تبادل نظر میان روسا و تولیدکنندگان صورت پذیرفت و برای مشکلات آنان راهکارهای مقتضی ارائه شد.

یکی از تولیدکنندگان موتورسیکلت در کاشان با بیان اینکه در تامین قطعات یکی از برندهای تولید موتورسیکلت با مشکل مواجه شدیم، اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی صورت پذیرفته تا در رفع این مشکلات راهکاری اندیشیده شود در حالی که همچنان مشکل پابرجا هست و در این شرایط سرمایه گذار در شرایط سختی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تلاش‌های بسیار زیادی صورت پذیرفته است تا مشکلات کاهش پیدا کند، افزود: مکاتبات مختلفی صورت پذیرفته تا مشکلات در تامین قطعات برطرف شود و از این رو در کار گروه‌ها در سطوح مختلف مکاتبات لازم نیز صورت پذیرفته است.

این تولیدکننده با بیان اینکه برخی کم لطفی‌ها از مقامات استانی صورت پذیرفته است، ابراز داشت: از مسئولان به ویژه فرماندار کاشان و رئیس اداره صمت تقاضا داریم تا این مشکلات را با مقامات استانی مطرح و در رفع آن تسهیل پیدا کند.

نبود تعامل بانک‌ها با واحدهای تولیدی مهم‌ترین مانع جهش تولید در بهارستان استطرح «شیفت ایثار» برای احیای واحدهای تولیدی راکد ‌قزوین اجرا می‌شودکارخانه تولید 20 هزارتایی ماسک در بجنورد راه‌اندازی می‌شود

یکی دیگر از تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در کاشان ضمن اشاره به مشکلات مختلف در حوزه آب و برق واحد تولیدی اظهار داشت: با وجود تامین هزینه‌ها در خصوص برق اما تاکنون در تامین برق با مشکل مواجه هستیم و در تامین آب واحد تولیدی نیز با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه از فرماندار و سایر روسای ادارات درخواست داریم تا مشکلات در شهرک های صنعتی را رفع کنند، افزود: در حوزه مخابرات نیز با مشکلاتی مواجه هستیم که در این زمینه مکاتبات و پیگیری های مختلفی صورت پذیرفته اما تاکنون مشکلات رفع نشده است و انتظار داریم تا مشکلات با پیگیری‌های صورت گرفته رفع شود.

علی اکبر مرتضایی نیز در این کار گروه با بیان اینکه لازم است در خصوص تامین زیرساخت‌های لازم به صورت شفاف با سرمایه‌گذار در میان گذاشته شود، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران با طرح مشکلات خود اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات آنان صورت پذیرفته و مکاتبات و پیگیری‌های لازم با مقاماتی استانی نیز صورت می‌پذیرد.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن تاکید بر رفع سریع مشکلات واحدهای تولیدی در نقاط مختلف افزود: واحدهای تولیدی در صورت پرداخت هزینه‌های مربوطه انتظار دارند تا زیرساخت‌های لازم تامین شود و از این رو روسای ادارات و مسئولان موظف به تامین این زیرساخت‌ها هستند.

مهدی سلوکی در این کار گروه با بیان اینکه وجود مشکل مخابرات در شهرک‌های صنعتی تاخیر از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی است، اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص معرفی پیمانکار صورت پذیرفته اما از آنجا که پیمانکار از طرف مخابرات نبوده با تاخیر در اجرای پروژه رو به رو بودیم در حالی که با معرفی پیمانکار از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی کاشان کار شروع و 15 متر کابل کشی فیبر نوری و حفاری صورت پذیرفته است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشان با بیان اینکه تمامی اقدامات در خصوص ایجاد زیرساخت های لازم صورت پذیرفته است، افزود: با مشخص شدن پیمانکار اقدامات لازم به منظور تامین زیرساخت‌ها به سرعت پیگیری و خوشبختانه نقاط مورد نیاز از نظر تامین زیرساخت های مخابرات آماده شده است.

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... تشکیل کمیته ویژه مجلس و دولت برای بررسی زنجیره تولید خودرو نهضت سراسری "جهش تولید" در تمام مزارع برنج گیلان اجرایی می‌شود دولت برای حل مشکلات حمل‌و‌نقل عمومی تهران نه پول می‌دهد نه اجازه تولید و واردات! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تشکیل کمیته ویژه مجلس و دولت برای بررسی زنجیره تولید خودرو نهضت سراسری "جهش تولید" در تمام مزارع برنج گیلان اجرایی می‌شود دولت برای حل مشکلات حمل‌و‌نقل عمومی تهران نه پول می‌دهد نه اجازه تولید و واردات! پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۲ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ نهضت سراسری "جهش تولید" در تمام مزارع برنج گیلان اجرایی می‌شود ۵ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ ۶ رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها ۷ "مسجد خسرو" اردستان حال و روز خوشی ندارد/ چه کسی پاسخگوی تخریب این بنای ثبت ملی است؟ ۸ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است مهمترین اخبار استانها گزارش|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز ۳۴۲میلیون دلار در نیما عرضه شد/ کاهش ۴۵۰۰تومانی قیمت دلار/ ادامه ریزش قیمت‌ ارز در بازار رئیس‌جمهور چین خطاب به محمود عباس: فلسطین مسئله اصلی منطقه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صورت پذیرفته واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی زیرساخت ها تا مشکلات جهش تولید کار گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی با تذکر به وزارت نیرو به جهت قطع برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در فصل گرما که ضرر‌های اقتصادی فراوانی به دنبال دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به وزارت نیرو این دولت ساخت نیروگاه‌ها به منظور تامین برق کشور گوشزد شد چراکه طی دهه گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود، لذا عدم توسعه نیروگاه‌ها تهدیدی برای صنعت کشاورزی و صنایع به شمار می‌آید.   وی افزود: تامین برق صنایع فولادی و حتی محدودیت‌های پیرامون برق این کارخانجات تاثیر بسیار منفی در تولید داشته و ارزش‌افزوده را به شدت کاهش می‌دهد هرچند طبق قانون صنایع می‌تواند با احداث نیروگاه برق مورد نیاز خود را تامین کنند، اما بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری جهت به نتیجه رساندن چنین پروژه عظیمی دارد.   نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید با افزایش تولید برق محدودیت برق صنایع در تابستان را کاهش دهد، گفت: در شرایط فعلی راحت‌ترین استراتژی و راهبرد برای مدیریت برق، صرفا قطع آن است چراکه راهکار‌های دیگر زحمت بسیاری دارند.

دیگر خبرها

  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد