Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران گفت:  مدارس هنگام ثبت نام به جز هزینه کتاب و بیمه نمی توانند پول دیگری دریافت کنند و اکنون زمان دریافت کمکهای مردمی نیست. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران، اظهار کرد: اکنون زمان دریافت کمک‌های داوطلبانه توسط مدارس نیست و باید بگذارند سال تحصیلی آغاز شود و پس از آن نسبت به دریافت کمک‌های داوطلبانه اقدام کنند و هیچ هزینه درسی به جز هزینه کتاب درسی و بیمه نباید از اولیا و خانواده‌های دانش‌آموزان دریافت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره روپوش مدارس گفت: به جز پایه‌های ورودی "اول، هفتم و دهم " که دانش‌آموزان با تغییر مدرسه روبه‌رو هستند و ممکن است مدرسه شرایط پوشش خاص خود را داشته باشد و به غیر از این موارد به هیچ عنوان نباید دانش‌آموزان را ملزم به تهیه روپوش کرد و بخشنامه مربوطه به مدارس ابلاغ شده که این کار ممنوع است و اجازه ندارند اولیا را ملزم به خرید روپوش کنند.

سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران با توصیه به خانواده هایی که قرار است فرزندشان امسال به پایه اول ابتدایی برود، یادآور شد: هرچه سریعتر کارهای مربوط به سنجش سلامت و ثبت نام فرزندشان را انجام دهند با توجه به اینکه امسال سال تحصیلی از 15 شهریور آغاز می شود با تاخیر در ثبت نام مواجه نشود که مشکلات بعدی برای آنها ایجاد نشود.

ثقفی تصریح کرد: اگر موارد توسط مدرسه ای رعایت نشد حتما با واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران تماس بگیرن و اعلام کنند تا بازرسان برای بررسی بیشتر حضور پیدا کنند؛ شماره تماس واحد ارزیابی آموزش و پرورش شهر تهران 88964006 است.

وی درباره مدارس غیردولتی عنوان کرد: به جز شهریه ثابت و مبلغی که در سایت آموزش و پوررش شهر تهران بابت شهریه ثابت اعلام شده است هنگام ثبت نام نمی توانند مبلغ دیگری را دریافت کنند و سایر موارد هنگامی که سال تحصیلی آغاز شد و مدرسه احساس نیاز کرد با ارائه این خدمات می تواند کیفیت آموزشی را ارتقا دهد می تواند هزینه ها را با اولیا مطرح کرده و دریافت کند.

گلایه خانواده‌ها از آموزش و پرورش در فصل ثبت نام: چرا اسم شاکیان را به مدیران مدارس اعلام می کنید؟

انتهای پیام/

 

R1014132/P/S2,22/CT11 واژه های کاربردی مرتبط آموزش و پرورش شهر تهران مسعود ثقفی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط دانش آموزان آموزش و پرورش شهر تهران مسعود ثقفی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ مجله معتبر لنست: کاهش جمعیت ایران در سال ۲۱۰۰ به ۷۰ میلیون نفر! ۲ قتل ۲ فرزند توسط پدر ۳ چگونه می‌توان سیارکها را از زمین دور کرد؟ ۴ سخنگوی قوه قضائیه: می‌پذیریم که می‌توانستیم در اطلاع‌رسانی پرونده ۳ اعدامی بهتر عمل کنیم ۵ پژوهشگران دانشگاه آکسفورد به یک واکسن ضد کرونای ایمن دست یافتند ۶ دستگیری تعدادی از کارمندان یکی از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تهران ۷ اعدام "جاسوس CIA و موساد" پاسخ قاطع قوه قضائیه به #اعدام-نکنید ترامپ ۸ عبور یک سیارک از فاصله ۲ میلیون مایلی زمین مهمترین اخبار اجتماعی روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! دولت برای حل مشکلات حمل‌و‌نقل عمومی تهران نه پول می‌دهد نه اجازه تولید و واردات! آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۲۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول چرا درخواست اعاده دادرسی ۳ اعدامی آبان ۹۸ توسط رئیس دیوانعالی پذیرفته شد؟ /تفاوت مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ آیین دادرسی مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز ۳۴۲میلیون دلار در نیما عرضه شد/ کاهش ۴۵۰۰تومانی قیمت دلار/ ادامه ریزش قیمت‌ ارز در بازار رئیس‌جمهور چین خطاب به محمود عباس: فلسطین مسئله اصلی منطقه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهر تهران مسعود ثقفی دانش آموزان آموزش و پرورش شهر تهران مسعود ثقفی آموزش و پرورش شهر تهران دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور