Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع فرانسوی رئال مادرید می گوید تیمش با انگیزه بالایی به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. 

طرفداری - لالیگا با قهرمانی رئال مادرید به انتها رسید و حالا شاگردان زین الدین زیدان، باید بر روی تقابل با منچسترسیتی از چهارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند. لوس بلانکوس پیش از تعطیلی فوتبال اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، در خانه با نتیجه 2 بر 1 از منچسترسیتی شکست خورده بود و حالا برای صعود باید در ورزشگاه اتحاد کار نتیجه دیدار رفت را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید اما، معتقد است تیمش می تواند به دور بعدی صعود کند و همه چیز را ممکن می داند. 

به گزارش مارکا، واران در خصوص تقابل با منچسترسیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت: 

ما رئال مادرید هستیم و هیچ چیزی غیرممکن نیست. در شرایط سخت نیز همیشه امیدی برای بازگشت وجود دارد. وقتی پیراهن رئال مادرید را بر تن می کنید، مسئولیت های زیادی بر روی شانه هایتان دارید. ما می دانیم که دیدار سختی در انتظارمان است اما با انگیزه بسیار زیادی به استقبال این دیدار خواهیم رفت. ما تا انتها خواهیم جنگید و ناامید نخواهیم شد. این وظیفه ای است که در قبال هوادارانمان داریم. 

رافائل واران در ادامه در خصوص عملکرد بسیار خوب کریم بنزما در این فصل صحبت کرد. مدافع فرانسوی لوس بلانکوس اظهار داشت: 

نمی توانم بگویم که این فصل، بهترین فصل دوران حرفه ای او بود چرا که مدت هاست او را می شناسم. خوشحالم که درخشش و خوشحالی او را می بینم. بازی در پست او کار سختی است اما او در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. او حالا نقش رهبر تیم در حملات را ایفا می کند. 

زیدان با قهرمانی در لالیگا، افتخار دیگری را در کارنامه سرمربیگری اش به ثبت رساند. واران اما، در خصوص تاثیر زیدان بر روی موفقیت های رئال مادرید گفت: 

او توانایی خاصی برای تبدیل غیرممکن به ممکن دارد. دوران حرفه ای زیدان فوق العاده بوده است. او منبعی الهام بخش برای همه ماست و روح او به عنوان یک بازیکن فوتبال، همیشه در کنارمان است. او نیازی ندارد که بیش از حد صحبت کند و فقط با چند کلمه ای که به زبان می آورد، بازیکنان را به تلاش وا می دارد. واین روش مربیگری اوست. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و در دیگر دیدار این مرحله هم شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند رو در روی هم قرار می گیرند.

بسیاری از پیش بینی ها حاکی از آن است که رئال مادرید و پاری سن ژرمن با برتری برابر رقیبان خود راهی فینال خواهند شد و ۲ تیم آلمانی تلاش می کنند این پیش بینی ها را خنثی کنند و به فینال اروپا برسند.

«آنتونیو رودیگر» مدافع آلمانی رئال مادرید در گفت و گویی با رسانه « Lemediacarré» در خصوص دیدار برابر بایرن و همینطور حضور احتمالی پاری سن ژرمن در دیدار نهایی گفت: اگر در دیدار نهایی با کیلیان امباپه مواجه شوم او را شکست خواهم داد و اگر من را دریبل بزند او را نابود خواهم کرد.

خبرنگار این رسانه در خصوص آخرین دیدار تیم های ملی آلمان و فرانسه که با برتری ۲ بر صفر آلمان به پایان رسید از رودیگر پرسید: در آن دیدار امباپه را در جیب هایت گذاشتی.

اما رودیگر در پاسخ گفت: معتقدم این گونه صحبت کردن بی احترامی است. ما در خصوص یکی از بهترین بازیکن های جهان صحبت می کنیم و هر کسی تلاش می کند بهترین بازی خودش را ارائه دهد و سوال هایی از این دست را باید برای شبکه های مجازی کنار گذاشت. ما اینجا در یک دنیای واقعی زندگی می کنیم. کیلیان خیلی خاص است و در ۱۸ سالگی قهرمان جام جهانی شد که او را بسیار خاص تر می کند.

او ادامه داد: معتقدم امباپه می تواند به بهترین بازیکن تاریخ فرانسه تبدیل شود هرچند هنوز به این مرحله نرسیده است. در حال حاضر زیدان بهترین بازیکن تاریخ فرانسه است.

رودیگر در خصوص حضور احتمالی امباپه در رئال مادرید هم گفت: چه کسی گفته است که او به رئال می آید؟ این یک ادعای غیر رسمی است. به نظرم بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال همیشه در رئال مادرید بازی کرده اند. امباپه هم یکی از بهترین بازیکنان جهان است و می تواند به رئال بیاید و نتیجه خوبی خواهد گرفت.

کد خبر 6093319

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند