Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فرمانده نیروی انتظامی در جلسه این کمیسیون، بر ضرورت در دستور کار قرار گرفتن رویکرد پلیس هوشمند در نیروی انتظامی تاکید کرد.

ابوالفضل عمویی در گفتگو با امتداد، درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این جلسه سردار اشتری ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات نیروی انتظامی، بر ضرورت در دستور کار قرار گرفتن رویکرد پلیس هوشمند در نیروی انتظامی تاکید کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار اشتری الزامات تقویت اقتدار پلیس را مطرح کرد و گفت که علی رغم برخی کمبودها در نیروی انتظامی، نیروهای پلیس با انگیزه انقلابی، وظایف محوله را با تلاش مضاعف دنبال می کنند.

عمویی افزود: در این جلسه فرماندهان پلیس اطلاعات و امنیت و پلیس فتای نیروی انتظامی هم به ارائه گزارش از تهدیدها و اقدامات صورت گرفته در حوزه های کاری خودشان پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش ارائه شده در جلسه توسط فرماندهان پلیس فتا،  اطلاعات و امنیت، یکی از چالش های عمومی در فضای کشور، افزایش جرائم سایبری به دلیل رها بودن مدیریت فضای مجازی در کشور است. یک نمونه شناخته شده که افراد مختلفی با آن مواجه شده اند، فیشینگ است که سعی شد با الزامی کردن رمز دوم کارت های بانکی، روند رشد آن کنترل شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه مسئولان ناجا بر ساماندهی وضعیت اتباع خارجی در کشور هم تاکید کردند، گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی ضمن ارائه نظرات خود در حوزه فعالیت نیروی انتظامی، همگی بر حمایت از جایگاه و اقتدار پلیس تاکید کردند و همکاری در جهت رفع مشکلات نیروی انتظامی به خصوص در بحث اعتبارات را نوید دادند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد